וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.7: יונייטד וריאל קרובות לסכם את עסקת וראן. המחיר: 50 מיליון יורו

לא עוצרת: אחרי הסיכום עם סאנצ'ו, יונייטד קרובה להנחית את הבלם במחיר נמוך משהבלאנקוס דרשו מלכתחילה. ארסנל הגישה הצעה רשמית על לוקאטלי, סיטי תרוויח מעסקת סאנצ'ו

צפו בעשרת השערים היפים ביותר בשלב הבתים של יורו 2020/ספורט1

העברות

  • בורוסיה דורטמונד אישרה: ג'יידון סאנצ'ו נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 85 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-21 יחתום לחמש שנים בשורות השדים האדומים, ובמסגרת העסקה תקבל מנצ'סטר סיטי שמכרה אותו לדורטמונד ב-2017, 13 מיליון יורו. לידיעה המלאה
  • אלכסנדר איסק האריך את החוזה שלו בריאל סוסיאדד עד יוני 2026. הקבוצה הספרדית גם שילמה לבורוסיה דורטמונד כדי לבטל את סעיף הקנייה מחדש שלו ב-35 מיליון יורו.
רפאל וראן שחקן ריאל מדריד. Alex Caparros, GettyImages
בדרך לאנגליה. וראן/GettyImages, Alex Caparros

שמועות

  • ב-ESPN מדווחים: מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד קרובות לסכם את עסקת רפאל וראן. בלם נבחרת צרפת שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה במדי הבלאנקוס, יימכר תמורת 50 מיליון יורו בקירוב - סכום נמוך משמעותית מה-70 מיליון שריאל דרשה מלכתחילה.
  • מנצ'סטר יונייטד תשלם למנצ'סטר סיטי 13 מיליון יורו במסגרת עסקת ג'יידון סאנצ'ו, שנמכר מהתכולים לדורטמונד ב-2017. חלק מההסכם בזמנו כלל אחוזים ממכירה עתידית שהתכולים יקבלו.
  • מנכ"ל ססאולו מעדכן: ארסנל הגישה הצעה רשמית על מנואל לוקאטלי. "ההצעה שלהם גבוהה, והם עושים מאמצים גדולים כדי להשלים את העסקה. נחכה ונראה", אמר המנכ"ל בנוגע לקשר נבחרת איטליה, שעדיין מעדיף לעבור ליובנטוס.
  • אחרי הדיווח ב"ל'אקיפ", גם מקורות אחרים בצרפת ובספרד מיישרים קו: קיליאן אמבפה הודיע לפריז סן ז'רמן שלא יאריך חוזה, ולמעשה הפסיק את השיחות בינו לבין המועדון. הכוכב הצעיר יכבד את חוזהו ויישאר לעונה נוספת, אבל צפוי לעזוב לאחריה, כשריאל מדריד הפייבוריטית להחתימו וגם ליברפול אורבת. לידיעה המלאה
  • הרטה ברלין במו"מ עם מארסיי כדי לרכוש את נמניה ראדוניץ'. הקיצוני הסרבי רוצה לחזור להרטה, שם בילה את חצי העונה האחרונה כמושאל, אבל הצרפתים ידרשו תמורתו למעלה מ-8 מיליון יורו. הרטה סירבה לממש את האופציה שלהם שעומדת על 11.5 מיליון.
  • על פי סקיי גרמניה ארמיניה בילפלד סגרה עם הקשר הפורטוגלי גיז'רמה ראמוס, ששיחק בעבר בספורטינג ליסבון וצפוי לעבור לקבוצה מהבונדסליגה מפיירנסה מליגת המשנה בפורוטגל תמורת מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully