וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד ומנצ'סטר יונייטד אישרו: ג'יידון סאנצ'ו נמכר תמורת 85 מיליון יורו

סאגה של קרוב לשנתיים הגיעה לסיומה: האנגלי בן ה-21 יחתום לחמש שנים בשורות השדים האדומים. סיטי תקבל 13 מיליון יורו במסגרת העסקה

תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

אחת הסאגות הארוכות של השנים האחרונות בכדורגל העולמי הסתיימה: בורוסיה דורטמונד אישרה היום (חמישי) שהגיעה לסיכום על ג'יידון סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד, אחרי שלושה ניסיונות כושלים להגיע לעסקה בעבר.

יו"ר דורטמונד האנס יואכים ואצקה אמר היום: "הגענו לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד. ג'יידון ביקש לעשות שינוי, למרות שרצינו להשאיר אותו. אנחנו לא שמחים מהכסף שקיבלנו, אלא עצובים מכך שהוא עזב".

השדים האדומים ישלמו 85 מיליון יורו תמורת שחקן הכנף האנגלי, שיחתום לחמש שנים ויחבור לסגל המסקרן שבונה אולה גונאר סולשיאר, כולל ברונו פרננדש, פול פוגבה (אם יישאר) ורפאל וראן (אם יחתום, כפי שדיווחו היום ב-ESPN). מאוחר יותר, יונייטד גם אישרה את הסיכום וכתבה שהקיצוני ישלים את ההעברה אחרי הבדיקות הרפואיות שיגיעו לאחר היורו.

ג'יידון סאנצ'ו באימון נבחרת אנגליה. רויטרס
יעמוד בציפיות? סאנצ'ו/רויטרס

קבוצה נוספת שתרוויח מהעסקה היא מנצ'סטר סיטי, שמכרה את סאנצ'ו לדורטמונד בקיץ 2017 והבטיחה לעצמה 15 אחוזים ממכירה עתידית שלו. התכולים יקבלו 13 מיליון יורו מהיריבה העירונית.

סאנצ'ו רשם בעונה החולפת 8 שערים ו-12 בישולים בבונדסליגה, ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם. בימים אלו הוא נמנה עם סגל נבחרת אנגליה שמתמודדת בשלבי ההכרעה של היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully