וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה הודיע לפ.ס.ז': לא מתכוון להאריך חוזה, אעזוב בקיץ הבא

אחרי שהשאיר את לאונרדו במתח במשך שבועות ארוכים, בצרפת מדווחים שהכוכב הצעיר הבהיר את כוונותיו. ריאל וליברפול בכוננות

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

אחרי שהשאיר את פריז סן ז'רמן במתח במשך שבועות ארוכים, קיליאן אמבפה סוף סוף הסיר את העננה. לפי דיווח שהתפרסם הבוקר (חמישי) ב"ל'אקיפ", הכוכב הצעיר העביר מסרים לאנשי פ.ס.ז' לפיהם אין בכוונתו להאריך חוזה במועדון, ושהוא מתכנן לעזוב את הקבוצה בקיץ הבא, מיד עם תום חוזהו הנוכחי.

בפריז קיוו להשאיר את אמבפה בחוזה ארוך טווח, אחרי שהחתימו כבר את ניימאר על חוזה חדש וביצעו כמה החתמות מרשימות הקיץ, כולל ג'אנלואיג'י דונארומה, ג'ורג'יניו ויינאלדום ובקרוב גם אשרף חכימי. אבל התוכניות של אמבפה שונות, וכעת אחרי שהיורו הסתיים, הוא קיבל את ההחלטה שמסתמנת כסופית.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הסוף? אמבפה/רויטרס

אמבפה הבטיח שיכבד את חוזהו הנוכחי ולא יכריח את פ.ס.ז' למכור אותו כבר בקיץ הנוכחי, הן מתוך כבוד למועדון והן בשל מודעות למצב הכלכלי הלא מרשים של הקבוצה שנראית כפייבוריטית להחתים אותו, ריאל מדריד. הבלאנקוס ישמחו להחתים את אמבפה כשחקן חופשי בקיץ הבא, אבל יודעים שתהיה להם תחרות לא קלה, כשליברפול מסתמנת כמועמדת רצינית נוספת לשים עליו את היד, וגם ברצלונה מפנטזת עליו.

לפי הדיווחים בצרפת, נאסר אל חלאיפי שלקח על עצמו לנהל את המו"מ עם אמבפה באופן אישי, קיבל לאחרונה פניות מאנשי ריאל מדריד שגיששו בנוגע לסטטוס של אמבפה. נשיא פ.ס.ז' הבהיר שהחלוץ לא עומד למכירה בשום פנים ואופן, אבל נראה שבקיץ הבא הוא יאבד אותו ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully