וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה יחליט השבוע היכן לשחק. הגדולות בארץ ממתינות

28.6.2021 / 14:00

סוכניו של החלוץ מחפשים עבורו את ההצעה הטובה ביותר מעבר לים. אם יביע רצון להישאר בישראל, מכבי תל אביב והפועל באר שבע צפויות לפנות אליו, אך ספק אם יצליחו לעמוד בדרישות הכספיות. באינסטגרם כתב: "אף אחד לא יכול לדבר על העתיד שלי, רק אני"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

מכבי חיפה המריאה אתמול (ראשון) למחנה האימונים שלה בהולנד ללא ניקיטה רוקאביציה. אחרי ארבע עונות במועדון, נראה שזה כמעט עניין גמור שהצדדים נפרדים, לאחר צירופו של דין דוד לאלופה. אלא שחלוץ נבחרת אוסטרליה עדיין לא סוגר דלת לכדורגל הישראלי. גם אם לא תהיה תפנית מפתיעה והוא ימשיך בחוזה חדש במכבי חיפה, האופציות מבחינתו עדיין אטרקטיביות כאן בארץ. מכבי תל אביב והפועל באר שבע נמצאות בעמדת המתנה בנוגע לחלוץ אבל במקביל בודקות אופציות לחלוצים זרים מאחר שרוקאביציה עדיין רוצה לשחק בעונה הבאה מחוץ לישראל וטרם שידר כי החליט להמשיך לשחק בארץ.

החלוץ מחזיק כמה סוכנים שמפוזרים במספר מדינות בהן הם מחפשים עבורו את ההצעה הכי טובה. בשבועות האחרונים קיבל מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה כמה הצעות בשכר שנע סביב 500 אלף דולר ויותר מכך, ולמרות גילו המתקדם, הוא נחשב ליעד אטרקטיבי בכמה ליגות. הן מכבי תל אביב והן הפועל באר שבע ממתינות תחילה לראות האם רוקאביציה בכלל רוצה להישאר בישראל. רק אחרי שיידעו אם הוא לא רוצה בכל מחיר לעזוב את הארץ, הן תגשנה הצעות - למרות שגם אז, הסיכויים לא נראים גבוהים. רוקאביציה מכוון לחוזה לשנתיים בשכר שינוע סביב 400 אלף דולר נטו. דמי העברה לא צריך לשלם, אבל מכיוון שהחלוץ נחשב לישראלי המיסוי עליו גבוה. גם הגיל הוא לא פקטור שבמועדונים הגדולים מתעלמים ממנו, שכן בסיום החוזה אותו הוא רוצה, יהיה רוקאביציה בן 36.

ניקיטה רוקאביציה, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הגיב באינסטגרם. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

כך או אחרת, רוקאביציה רוצה להחליט בתוך שבוע האם להיענות לאחת ההצעות שיש לו, או לפתוח את השוק הישראלי שאליו כאמור עשויות להיכנס מכבי תל אביב והפועל באר שבע.

לאור השמועות על עתידו, כתב החלוץ בחשבון האינסטגרם שלו: "אף אחד לא יכול לדבר על העתיד שלי, רק אני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully