וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידת גבי קניקובסקי: מה יעלה בגורל כוכב מכבי נתניה?

הפגישה עם הבעלים שלא הובילה לחוזה חדש, ההתעקשות לשחק רק בחו"ל ופרק הזמן שהקציב לעסקה לפני שהוא יבקש להישאר לעונה אחרונה במכבי נתניה. השחקן המרכזי של ריימונד אטפלד משאיר את המועדון במתח, וגם את האוהדים

תקציר: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 0:3/ספורט1

מכבי נתניה תערוך ביום רביעי הקרוב אימון פתיחה חגיגי אליו הוזמנו אוהדי הקבוצה עם הרבה ציפייה לעונה מוצלחת ומיוחדת. אחרי שהמאמן ריימונד אטפלד נשאר, שחקנים ישראלים עם פוטנציאל צורפו וזרים חדשים מתחילים לסגור, השאלה הגדולה במועדון היא עדיין שאלת עתידו של כוכב הקבוצה גבי קניקובסקי.

קשר מכבי נתניה, שהפך בעונה שעברה לאחד השחקנים הטובים בליגת העל, דוחה בשלב הזה כל אפשרות למכירתו לקבוצה בארץ ומתעקש לעבור רק לקבוצה בחו"ל. בניגוד לשחקנים כמו אוסמה חלאילה מבני סכנין ואורי דהן מעירוני קרית שמונה ששמחו לעבור בהתאמה למכבי תל אביב ולמכבי חיפה, קניקובסקי עומד על כך שאת המעבר ממכבי נתניה הוא יעשה לקבוצה בחו"ל. במכבי נתניה דווקא היו מעדיפים עסקה עם קבוצה גדולה בארץ שתשלם עבור כוכב הקבוצה ותעביר גם שחקן אחד או שניים כחלק מהעסקה, אך כאמור השחקן עצמו ביקש מסוכנו והבהיר גם לראשי המועדון שהוא לא רוצה בשלב הזה לדון עדיין במעבר לקבוצה אחרת בארץ.

שחקן מכבי נתניה גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
רוצה רק לאירופה. קניקובסקי/ברני ארדוב

קניקובסקי הקציב מבחינתו עד ה-31 ביולי פרק זמן לסוכנו כדי למצוא לעצמו קבוצה אחרת ואחרי זה הוא עשוי להניח לנושא ולהתרכז רק במכבי נתניה. כזכור יש לקניקובסקי חוזה לעונה נוספת בסיומה הוא יהיה שחקן חופשי.

למכבי נתניה זה לא טוב כי היא לא רוצה לאבד את הטאלנט שלה בעוד שנה ללא תמורה כפי שקרה למכבי תל אביב עם דור פרץ. מנגד, השחקן מסרב לדון על חוזה חדש. הבעליים אייל סגל נפגש עם קניקובסקי לאחרונה וביקש ממנו לשבת על חוזה חדש שיתגמל אותו כספית כיאה למעמדו בקבוצה, אולם הקשר מעדיף להישאר עם החוזה שיש לו לעונה נוספת כי בעוד עונה הוא כאמור יהיה שחקן חופשי למעבר לחו"ל ויהפוך לעוד יותר אטרקטיבי, אם אכן יישאר לעונה נוספת.

חידת קניקובסקי היא העניין המרכזי שמעסיק את מכבי נתניה כעת, אבל אין לה יותר מדי מה לעשות בנידון מלבד להמתין. ביום רביעי באימון הפתיחה מאות אוהדים של הקבוצה ישאגו בשמו ויבקשו ממנו להישאר. זו כאמור אופציה ריאלית ולא מן הנמנע שיישאר, אבל מצד שני סוכנו כבר הוכיח, כמו במקרה יונס מלדה, שהוא יודע למכור שחקנים לחו"ל ולקניקובסקי יש מספיק חומר משובח בוידאו כדי להיות בקרוב על מטוס בדרך לחתימה ביעד אירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully