וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מחכה: הפועל תל אביב מתלבטת בנוגע ללוסיו

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 20:25

הברזילאי הוא החלוץ המועדף מבין אילו שעל הפרק בשלב זה, אך קלינגר עדיין בודק אופציות נוספות לפני שיקבל החלטה סופית. התרגשות לקראת פתיחת העונה: "יש הרגשה אחרת באוויר"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר ממשיך בחיפושים אחר חלוץ. לאחר שבן שהר בחר במכבי חיפה, קלינגר רוצה כמה שיותר מהר לצרף חלוץ שיצטרף לתחילת האימונים של הקבוצה ויעשה איתה את כל ההכנה. במועדון גיששו עד עתה לגבי כל האופציות שעל הפרק - לוסיו, גיא מלמד, מוחמד עוואד, אנתוני וארן - אך עד עתה המאמן ביקש לבדוק אופציות נוספות. מהרשימה הנ"ל לוסיו הוא המועמד המועדף, אך כאמור, בשלב זה נבחנות גם אפשרויות אחרות. אם קלינגר לא יקבל תשובה חיובית מהמועמדים האחרים, יקודם המו"מ עם לוסיו.

לוסיו שחקן עירוני קרית שמונה מול רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
המועמד המועדף, אבל לא סופי. לוסיו/לילך וייס רוזנברג

לקראת אימון הפתיחה ביום ריעי ומאות האוהדים שצפויים להגיע, השחקנים כבר מגלים התרגשות ואמרו: "יש הרגשה אחרת באוויר, שהשנה אפשר להחזיר את הפועל לצמרת. לכולם עדיין נמצא בראש המפגן של הקהל לפני הדרבי, ואנחנו מרגישים שיש איזה חוב להשלים". במועדון היו שבעי רצון מההחתמה של שי אליאס על חוזה חדש ואמרו: "הוא הפך לעוגן במועדון, הוא השתדרג והפך לשחקן משמעותי בקבוצה, כזה שהקהל מאוד מחובר אליו".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב תצא לפולין באמצע יולי, שי אליאס האריך את חוזהו

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם סלים טועמה. אודי ציטיאט
מי ישוחרר? קלינגר/אודי ציטיאט

בהפועל היו רוצים למכור את אחד משחקני הסגל, הקיץ או בינואר, על מנת לאזן את התקציב, אך בשלב זה ההצעות עבור שחקנים כמו אושר דוידה, דני גרופר ועמנואל בואטנג נמוכות ובמועדון הבהירו כי לא ימכרו במחירים הללו וימתינו בסבלנות, כאשר במקרה של בואטנג גם האופציה להשאילו נמצאת על הפרק. עם פתיחת האימונים יראה ניר קלינגר מספר צעירים ומושאלים שעשויים לעבות את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully