וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: אקוודור קלקלה לברזיל את המאזן המושלם ועלתה מהמקום הרביעי

הסלסאו קיוו להשלים 4 מ-4 בשלב הבתים אך ספגו שער שוויון מרגלי אנחל מנה, שסידר 1:1 לאקוודורים ואת הכרטיס לרבע הגמר

תקציר מהקופה אמריקה: אקוודור - ברזיל 1:1/ספורט1

מחזור הנעילה בבית ב' של הקופה אמריקה הביא עמו הפתעה. נבחרת ברזיל, שניצחה את עשרת משחקיה האחרונים והגיעה עם שלושה ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה, סיימה ב-1:1 בלבד מול אקוודור. במקביל נבחרת ונצואלה, שניצחון שלה היה מעלה אותה לרבע הגמר, הפסידה 1:0 מול פרו ותראה את שלב רבע הגמר מהבית.

שחקן נבחרת אקוודור אנחל מנה. רויטרס
סידר נקודה יקרה לאקוודר ושלח אותה לרבע הגמר. מנה/רויטרס

ברזיל - אקוודור 1:1

אקוודור, שהפסידה לברזיל 2:0 במוקדמות בתחילת החודש ומעולם לא ניצחה אותה בחוץ, הצליחה לשמור על המקום הרביעי ולהגיע לרבע הגמר, על אף שלא הצליחה לנצח בשלב הבתים. הנבחרת של גוסטבו אלפארו מצאה את עצמה בפיגור בדקה ה-37 משער של אדר מיליטאו, כשבמקביל התוצאה במשחק בין אקוודור לפרו עמדה על 0:0. במצב כזה, האקוודורים בחוץ. אנר ולנסיה שהחלים מפציעה וחזר להרכב של אלפארו בישל לאנחל מנה את שער השוויון בדקה -53, קצת אחרי שונצואלה נקלעה לפיגור, והיוצרות התהפכו.

התוצאות נשמרו עד הסיום בשני המגרשים, ואקוודור בסופו של דבר השיגה את הכרטיס המיוחל לרבע הגמר. ברזיל אמנם לא הצליחה לסיים את שלב הבתים עם מאזן מושלם, אך אף אחד משחקניה לא ספג צהוב שימנע ממנו לשחק ברבע הגמר, כשהיריבה הצפויה לסלסאו היא או אורוגוואי או צ'ילה.

שחקני נבחרת פרו חוגגים עם אנדרה קריז'ו. רויטרס
קלקלו לונצואלה את התכניות. שחקני פרו חוגגים עם אנדרה קיריז'ו/רויטרס

ונצואלה - פרו 1:0

בעוד ונצאולה הייתה חייבת הפסד של אקוודור ולהוציא נקודות כדי לשמור על הסיכוי לתפוס את המקום ברבע הגמר, הפרואנים כבר הבטיחו את העלייה אך רצו לסיים במקום השני. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, מצא אנדרה קיריז'ו את הרשת בדקה ה-48 וסידר לריקרדו גארקה ניצחון שני בשלב הבתים, זאת למרות חסרונו של כריסטיאן ראמוס וגם ג'אנלוקה לפאדולה המתאזרח האיטלקי שנפצע מול אקוודור. ונצואלה סיימה את דרכה בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully