וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית"ר ירושלים תפגוש את ברצלונה למשחק ראווה בישראל"

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שהקבוצה מהבירה תחליף את ויאריאל במשחק ההכנה שנקבע ל-4 באוגוסט בישראל: "שינוי של הרגע האחרון". ארווין קומאן יפתיע את אחיו?

סרחיו אגוארו מוצג כשחקן ברצלונה/הטוויטר של ברצלונה

באחד מאתרי הספורט המובילים בקטאלוניה, "מונדו דפורטיבו", מדווחים היום (שבת) שברצלונה תשחק מול בית"ר ירושלים ב-4 באוגוסט במסגרת מסע ההכנה שלה לישראל, במקום היריבה המקורית שנקבעה ויאריאל.

"היריבה המקורית שנקבעה הייתה ויאריאל, אבל בעקבות שינוי של הרגע האחרון היריבה תהיה בית"ר ירושלים המקומית", נכתב במונדו דפורטיבו. "מדובר באחת הקבוצות הגדולות בישראל שאותה מאמן לא אחר מאשר אחיו של רונלד קומאן, ארווין, שהגיע העונה".

ארווין קומאן שיפגוש במשחק ההכנה את אחיו נחת ישראל בלילה שבין חמישי לשישי והחל רשמית את קדנציית האימון שלו בבית"ר ירושלים. למאמן אין יותר מדי זמן להתאקלם, כאשר כבר באמצע השבוע הבא יחלו אימוני הקבוצה. במועדון עדיין ממתינים לאישורים הסופיים על מנת לטוס לטורניר בוושינגטון בתחילת יולי, וקומאן עצמו ממתין לתשובות בעניין כדי לתכנן את ההכנה לעונה, כאשר במקביל לוקחים במועדון בחשבון אופציה חלופית של מחנה אימונים באירופה. מיד לאחר מכן אמור להתקיים המשחק מול ברצלונה.

קומאן אמר לאחר הנחיתה: "אני שמח להיות כאן בישראל, לעבוד בבית"ר ירושלים. אני מחכה בציפייה לעונה החדשה, אני מחכה כבר לתחילת השבוע, שנתחיל את האימונים. אני מכיר טוב מאוד את אלי אוחנה, שיחקנו יחד בבלגיה, היתה לנו תקופה נפלאה שם. אני מחכה לעבוד איתו שוב בבית"ר ירושלים. תודה לכולם".

מוקדם יותר החודש צייץ בעלי הקבוצה משה חוגג: "שני אחים, שני מאמנים, שני מועדונים - ברצלונה ובית"ר ירושלים. מה לגבי משחק ידידות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully