וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "הסופרליג לא נגנזה, היא הפיתרון לחוסר העניין בענף"

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 18:17

נשיא ריאל מדריד העניק ריאיון ובו תקף את נשיא אופ"א ("שומר לעצמו הטבות בזמן שהכדורגל גוסס") והתייחס גם לעזיבת ראמוס וזידאן

צפו בעשרת השערים היפים ביותר בשלב הבתים של יורו 2020/ספורט1

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס העניק הבוקר (שישי) ריאיון נרחב בתקשורת הספרדית, ובו דיבר על שלל נושאים, בין היתר על עזיבתו של סרחיו ראמוס וגם התייחסות לפרוייקט הסופרליג הכושל. "זה היה קשה", הודה הנשיא נוגע לעזיבת הבלם הוותיק. "סרחיו היה כמו בן בשבילי. כמובן שאני מצטער. אני מעריץ את סרחיו ולכן לא אדבר על כך, הכול כבר נאמר. הצענו לו חוזה, אמרנו לו שיש לו דדליין והוא לא עמד בו. הוא עוד יחזור אלינו, כי זה הבית שלו - זה קרה גם עם שחקנים אחרים, אני לא אדבר על מי צדק ומי טעה".

באשר לסופרליג, הפרוייקט השאפתי של 12 הקבוצות הבכירות שקרס תוך 48 שעות, פרס טוען כי לאופ"א אין שום אפשרות להעניש את המועדונים. "הם לא יכולים לעשות כלום נגד אנשים או מועודנים שהחלו בפרוייקט שבסופו של דבר נעצר", אמר והפנה אצבע מאשימה כלפי נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין: "לא דיברתי איתו מאז, אבל לא ייתכן שאנחנו נפסיד כסף והוא ירוויח. יש אנשים שרוצים לשמור את ההטבות שלהם לעצמם בזמן שהכדורגל גוסס".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
יש לו הרבה מה להגיד. פרס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

באשר לביקורת שהושמעה על הקמת הליגה הסגורה אמר נשיא ריאל: "רצינו את המועדונים עם כמות האוהדים הגדולה ביותר. אני יכול להכריז שלא מדובר במערכת סגורה והליגות המקומיות לא אמורות להיפגע ויתקיימו כרגיל. אנחנו לא משאירים אף אחד בחוץ, אבל ברור שלא כל קבוצה תוכל להיכנס". פרס הסביר: "רומא נגד סמפדוריה הוא משחק פחות מעניין מאשר מפגש בין מנצ'סטר יונייטד לבין פריז סן ז'רמן".

לטענת פרס הפרוייקט עדיין לא נגנז ומאמין שלוח משחקי הסופרליג היה מושך קהל גדול יותר מזה של ליגת האלופות. "כלום לא נכשל" התעקש. "אנחנו עובדים על הפרוייקט הזה במשך שנתיים, 12 מועדונים, עם פורמט שיפתור את ירידת העניין בכדורגל, שגוסס. כמויות הקהל צונחות בכלל שרוב המשחקים לא מעוררים עניין. א אין אוהדים, כל עלויות זכויות השידור יורדות".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 25.6: ברצלונה מחכה למסי, ריאל מדריד לא מוותרת על וראן

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"אמרנו לו שיש לו דדליין והוא לא עמד בו". ראמוס/רויטרס

גם לעזיבתו של זינדין זידאן התייחס הנשיא: "לא הופתעתי, ידענו שזו אפשרות. אני מכיר אותו, השנה הזו היתה קשה ומעייפת עבור מאמן. נלחמתי קשה מאוד כדי שיישאר, אבל הוא איש פשוט - כשהוא אומר שהוא רוצה לעזוב, הוא כבר עזב. תמיד אוהב אותו, הוא אגדת מדריד. אם זה היה תלוי בי, הוא היה שוב מאמן אותנו, אבל מדברים עליו כמאמן של נבחרת צרפת".

על קרלו אנצ'לוטי שנכנס לנעליו של זידאן והסגל שנבנה אמר פרס: "אנחנו שמחים מאוד שהוא הגיע. עם פוצ'טינו וקונטה לא דיברנו. יש לנו קבוצה מצוינת, אבל אנחנו תמיד מחפשים לצרף את הכוכב הבא. יש לנו כרגע 35 שחקנים ואפשר לרשום רק 25, אז מצפה לנו עבודה קשה". הנשיא נשאל ספציפית על קיליאן אמבפה והשיב: "אני מעדיף שלא לדבר על שחקנים שלא אצלנו. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל הוא לא שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully