וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפועל באר שבע הובטח: טרנר יהיה מוכן לליגה. 8,000 מנויים יימכרו?

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 9:32

בקבוצה חששו ששוב ייאלצו לשחק מחוץ לעיר, אך נראה שהאצטדיון יהיה מוכן לאירוח משחקים בתפוסת קהל מלאה בסוף חודש אוגוסט. גורם במועדון על הרכש: "סניף של מכבי תל אביב? שחקן ממועדון כל כך גדול זה דבר מבורך"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

הפועל באר שבע קיבלה הבטחה מהעירייה לפיה אצטדיון טרנר יהיה מוכן לפתיחת הליגה בעוד כחודשיים. כזכור הקבוצה שוב תיאלץ לנדוד לאצטדיון המושבה בפתח תקוה כדי לקיים את המשחקים הביתיים במוקדמות הקונפרנס ליג בחודש הבא והיה קיים חשש שבדומה לחצי הראשון של העונה שעברה כשהקבוצה שיחקה את משחקי הליגה הביתיים בטדי, היא שוב תיאלץ גם במפעל המקומי לשחק מחוץ לעיר, אולם הקבלן המשפץ את טרנר התחייב, לדברי גורמים במועדון, כי הוא יהיה מוכן לאירוח משחקים בתפוסת קהל מלאה בסוף חודש אוגוסט עם פתיחת הליגה וזה המסר שהועבר לקבוצה מהעירייה.

הפועל באר שבע נמצאת בתוך מסע הרכש האינטנסיבי שהיא מבצעת ועם החתימה הרשמית של איתן טיבי, יהיו לה כבר שבעה שחקנים חדשים. דור מיכה יהיה בקרוב גם שחקן הקבוצה ויגיעו לפחות שלושה זרים חדשים נוספים אחרי צירוף יוג'ין אנסה, כך ש-11 שחקנים חדשים לפחות אמורים להיות בקבוצה. כל זה מוביל את אלונה ברקת להאמין שהאוהדים לא יישארו אדישים וירכשו כמות נכבדה של מנויים לעונה הבאה. בשיא ההצלחה שלה בימי ברק בכר, הפועל באר שבע מכרה 12 אלף מנויים והיא מכוונת בהתאם לפעילות המואצת הקיץ לפחות ל-8,000 מנויים שיכסו בכל משחק לפחות מחצית מטרנר באופן מובטח. בקבוצה היה חשש בהתחלה מהתגובה של האוהדים לעזיבה של ז'וזואה, אולם ההפנינג עם הקהל שלשום לימד כי האוהדים כבר העבירו דף, שכחו מהפורטוגלי ומבינים שצריך להתרכז בעונה הבאה ובחזרת המועדון למאבקי האליפות.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ילבש אדום בקרוב. טיבי/אריאל שלום

צירופו של איתן טיבי בחוזה לשנתיים והעובדה שגם דור מיכה יחתום בקרוב ביחד עם איתי שכטר שכבר הפך להיות חלק מהקבוצה, העלו שיח על כך שהפועל באר שבע פתחה סניף של מכבי תל אביב אצלה. על כך אמר הבוקר גורם במועדון: "סניף של מכבי תל אביב? אנחנו בונים קבוצה חזקה. לא מעניין אותנו ההיסטוריה של כל שחקן, למרות שברור שזה ששחקן השתייך למועדון גדול כמו מכבי תל אביב והיה שותף לאליפויות, זה דבר מבורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully