וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי מתמוגגת מההגנה האדירה על יאנג, שהודה: "אני אשם בהפסד"

אחרי שהפגיז 48 נקודות במשחק הראשון, גארד אטלנטה קלע 15 ואיבד 9 כדורים בתבוסה 125:91 במשחק השני בגמר המזרח. הולידיי: "לא רצינו שייכנס לקצב". מידלטון: "עשינו עבודה טובה". יאניס: "עמדנו במשימה"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

אל המשחק הראשון מול אטלנטה הגיעה מילווקי כפייבוריטית ברורה. אלא שלכוכב ההוקס טריי יאנג היו תוכניות קצת אחרות. הגארד הנפלא הבריק עם 48 נקודות, הצגה אישית נדירה, סחף את קבוצתו לניצחון חוץ מפתיע במיוחד במשחק הראשון בגמר המזרח ושלח את הבאקס להסיק מסקנות. הלילה (בין שישי לשבת) הסתבר שהם עשו זאת היטב.

אל המשחק השני בסדרה עלתה מילווקי אחרת - רעבה יותר, חזקה יותר, מהירה יותר ובעיקר טובה הרבה יותר. היא הייתה עדיפה על אטלנטה בכל פרמטר ב-91:125, דרסה אותה 17:43 ברבע השני וטיילה לניצחון קליל במשחק בו כל הכוכבים נחו ברבע הרביעי. אז איך היא עשתה זאת? הגנה קשוחה במיוחד ועבודה אדירה על יאנג, שסיים משחק מתסכל מבחינתו של 15 נקודות בלבד באחוזים רעים, ביחד עם 9 איבודים (8 במחצית הראשונה).

"אני לוקח אחריות מלאה על ההפסד הזה", אמר יאנג בסיום. "אני אשם במה שקרה, עליי לטפל בצורה טובה יותר בכדור, ואני בטוח שגם אעשה זאת. הם פשוט היו עדיפים עלינו הלילה, הם היו חזקים וטובים יותר, וזה בדיוק מה שאנחנו נצטרך לעשות להם במשחק הבא". "אין ספק שאנחנו צריכים להיות קשוחים הרבה יותר", הסכים נייט מקמילן עם הכוכב. "לא היינו מופתעים מהאינטנסיביות שאיתה הם עלו לפרקט, אבל עכשיו ברור לנו לאיזו רמה עלינו להגיע. הם שלטו במשחק מהפתיחה ועד לסיום".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטקומפו. AP
ריחף לניצחון. יאניס/AP

"במשחק הקודם הוא חי בתוך הצבע", אמר ג'רו הולידיי ששיתק את יאנג במרבית דקות המשחק. "הוא לא הפסיק לקלוע נקודות קלות ולא רצינו שהוא ייכנס לקצב גם הפעם. בנוסף, רצינו למנוע ממנו ללכת לקו העונשין, ואני שמח שעשינו זאת".

"אחד הדברים החשובים ביותר מבחינתנו הייתה השמירה על יאנג", הודה כריס מידלטון אחרי שכוכב אטלנטה איבד תשעה כדורים. "אני שמח שעשינו עבודה טובה עליו". "ידענו בדיוק מה עלינו לעשות", אמר יאניס אנטטקומפו. "כולנו ידענו שאנחנו פשוט צריכים לנצח, ולא משנה מה קורה. ראו את זה כבר במהלך הראשון של המשחק ואני שמח שעמדנו במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully