וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אורי דהן חתם לארבע שנים, ריאן סטריין קרוב לסיכום, עאיד חבשי עובר לקרית שמונה

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 21:54

הבלם בן ה-21 נרכש תמורת 650 אלף יורו ויצטרף לאימונים בחמישי, גל אלברמן: "מאמינים שיהפוך לשחקן מפתח בשנים הקרובות". עאיד חבשי יחתום לשנתיים בקריה. המגן האנגלי-אוסטרלי מגיע מאדלייד

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

עוד רכש למכבי חיפה: אורי דהן חתם הערב (רביעי) לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת, ויצטרף לקבוצה מעירוני קרית שמונה, שקיבלה תמורתו 650 אלף יורו. עאיד חבשי יעשה את הדרך ההפוכה ויחתום בקרית שמונה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. במסגרת הסיכום בין המועדונים, 50 אחוז מהכרטיס של שני השחקנים יישארו אצל כל קבוצה.

כזכור, לפני מספר ימים שינה בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי את עמדתו לגבי שחרור דהן ובשל כעסו עליו הודיע לנציגו שאם יביא הצעה ראויה ממכבי חיפה הוא ישחרר אותו. באותו הרגע הירוקים החלו להאיץ את המגעים ואתמול נסגרו הפרטים. דהן בן ה-21 יצטרף לאימונים כבר מחר.

לאחר החתימה אמר דהן לאתר הרשמי של חיפה: "שמח להגיע למועדון מוביל בישראל. רצון של כל שחקן להגיע להצטרף לקבוצה עם שאיפות ומטרות כמו מכסי חיפה. מצפה כבר למפגש עם הקהל המדהים".

המנהל המקצועי גל אלברמן הוסיף: "שמחים לצרף את אורי דהן, שחקן צעיר מוכשר ושאפתן. מועדון הכדורגל מכבי חיפה מאמין ביכולותיו של אורי להפוך לשחקן מפתח בסגל הקבוצה בשנים הקרובות. בהצלחה אורי".

לאחר הסיכום בין מכבי חיפה וקרית שמונה על אורי דהן, הושגה גם פריצת הדרך במגעים בין חבשי לעירוני קרית שמונה. הבלם בן ה-26 עוזב את מכבי חיפה אחרי שלוש שנים, וישחק בתחנה החמישית בקריירה אחרי שעבר גם בבני יהודה, הפועל רעננה ובני סכנין.

אורי דהן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ירוק. דהן/אתר רשמי, מכבי חיפה

פרט לאורי דהן, מכבי חיפה קרובה לסיכום עם מגן ימני חדש וזהו ריאן סטריין האנגלי שמחזיק גם באזרחות אוסטרלית ומשחק בארבע השנים האחרון באדלייד יונייטד. סטריין בן ה-24, יליד קובנטרי, שיחק במחלקת הנוער של אסטון וילה לפני שטס לאוסטרליה בגיל 19. המגן צפוי לנחות בארץ ביומיים הקרובים ולהמריא עם הקבוצה למחנה האימונים.

כעת בחיפה עוסקים בעוד כמה גזרות שונות - השארתם של ניקיטה רוקאביצה ורז מאיר, המגעים מול לודוגורץ לגבי מאוויס צ'יבוטה ומגעים מול סוכנם של דין דוד ורועי משפתי בניסיון להביא לעסקה עם מ.ס אשדוד.

בחיפה מנהלים את המגעים ישירות מול דודו דהאן, שהיה צפוי להיפגש בשעות הלילה עם ג'קי בן זקן. בחיפה רוצים מאוד את משפתי ובשיחות אתמול העלה נציגו של משפתי את האפשרות לנסות להגיע לעסקה כוללת שתביא גם את דוד לחיפה. בצוות המקצועי כזכור כבר סימנו את דוד ואם אכן יצליח דהאן להגיע לסיכום עם בן זקן בתנאים שחיפה מוכנה אליהם, גם החלוץ עשוי להגיע לכרמל.

בין היתר עלתה האפשרות שבחיפה יציעו את מקסים פלקושצ'נקו ואת סקו טורה כחלק מהעסקה. משפתי מבוקש מאוד על ידי הצוות המקצועי אך בחיפה סירבו לשלם דמי העברה ולכן נפגשו עם איתמר ישראלי החופשי אלא שהעובדה שאשדוד החתימה את סהר חסון גרמה לראשי חיפה לבקש מישראלי להמתין, בניסיון אחרון להביא את משפתי לעמדת השוער.

עוד בוואלה!

אנתוני וואקמה נזכר: "אוהדי מכבי חיפה השמיעו לעברי קולות של קוף"

לכתבה המלאה
ריאן סטריין במדי אדלייד יונייטד. Icon Sportswire, GettyImages
שנים ארוכות באוסטרליה. ריאן סטריין במדי אדלייד/GettyImages, Icon Sportswire

בקרוב בחיפה: חוף מכבי חיפה (יואב איתיאל)

בקרוב בחיפה: חוף מכבי חיפה - רצועת חוף בחוף הכרמל, בחזית מלון מרידיאן, אשר תוקדש לקבוצה שהעיר רוצה ביקרה ושאוהדיה באים לעיר מכל רחבי הארץ. החוף צפוי להפתח בתחילת יולי בהפנינג ענק לאוהדים. שתי תחנות הצלה תצבענה בירוק לבן עם סמל הקבוצה. העבודות תחלנה ביום ראשון הקרוב. שתי סוכות מציל ימותגו. סככות, שמשיות וריהוט חוף הכולל כסאות שיזוף, שולחנות שש בש וכו, כולם יותאמו לצבעי הקבוצה ועם הלוגו שלה. מסך ענק או שניים, יקרינו משחקים וישמיעו מוסיקה בין לבין כשהכוונה להקרין גם אירועי ספורט גדולים שאינם של מכבי. מקווים להתחיל כבר במשחקי היורו. הכל בחינם. צפויה חנות מזכרות עם מוצרים הנושאים את לוגו הקבוצה, בשאיפה לקרואן (כמו פוד טראק). הכל בשיתוף מכבי חיפה, אבל במימון העירייה, "מחווה של העיר לכבוד הזכייה באליפות".

במכבי חיפה מפרגנים לראשת העיר שיזמה את המיזם. היום אירחו ראשת העיר וסגניה את נשיא מועדון מכבי חיפה, שחקני הסגל, והצוות המקצועי של המועדון לקבלת פנים לרגל הזכייה. המפגש נערך בהיכל עיריית חיפה.

ראשת העיר, עינת קליש רותם, אמרה באירוע, "עשיתם עבודה נהדרת והבאתם הרבה גאווה וכבוד לעיר. אני מקווה שיהיו לכם את האנרגיות להמשיך להצליח ולהביא לעיר עוד הישגים, צלחות אליפות וגביעים ולהביא לנו כבוד גם כשאתם מייצגים את חיפה באירופה."

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הודה על ההזמנה, ואמר, "שמחתי שהיית אתנו גם במשחק ההכתרה וראית את הקהל הנפלא והעצום של מכבי. הצוות של המועדון עובד יום ולילה כדי להגיע בכל עונה להישגים". שחר העניק לראש העיר בשם הקבוצה צלחת אליפות אישית, עם הקדשה, תוך שציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה בין מועדון הכדורגל לעיריית חיפה והעומדת בראשה. זאת על רקע מתיחות בין השניים בשבועות האחרונים והאכזבה של האוהדים שלא זכו עדיין לאירוע אליפות כפי שהובטח להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully