וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד חתם לשלוש שנים במכבי חיפה: "חלמתי לשחק כאן"

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 20:24

אחרי שנרכש מבית"ר ירושלים, הקשר עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית: "שמח להצטרף לאחד המועדונים הגדולים בישראל. מצפה לפגוש את הקהל המדהים". אופטימיות לגבי עסקת אורי דהן. מו"מ עם איתמר ישראלי, איתן עזריה עזב

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

עכשיו זה רשמי: עלי מוחמד נחת הבוקר (שלישי) בישראל וחתם לשלוש שנים במכבי חיפה. הקשר הניז'רי שמגיע מבית"ר ירושלים עבר בדיקות רפואיות אחריהן הוא סיכם על פרטים אחרונים וחתם בקבוצה. זו תהיה התחנה הרביעית של מוחמד בן ה-26 בישראל. שחקן נבחרת ניז'ר החל את דרכו בבית"ר תל אביב רמלה, שיחק שלוש שנים במכבי נתניה וב-2019 נרכש על ידי בית"ר ירושלים תמורת כ-1.5 מיליון דולר. בעונה החולפת כבש שני שערי ליגה ובישל שער נוסף.

לאחר החתימה אמר הקשר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי חיפה, אחד המועדונים הגדולים בישראל, שחלמתי לשחק בו בישראל. למזלי קיבלתי את ההזדמנות, אני מצפה לפגוש את הקהל המדהים של המועדון הזה ואעשה הכל לגרום להם שמחה".

המנהל הספורטיבי, גל אלברמן אמר: "שמחים על צירופו של עלי מוחמד. איכותו כשחקן וכאדם תוסיף המון למגרש ולחדר ההלבשה של הקבוצה. מאחלים לעלי המון הצלחות בירוק".

עלי מוחמד מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מתרגל לצבע הירוק. עלי מוחמד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

גם עם ניקיטה רוקאביצה צפויה פגישה בימים הקרובים, אחרי שבהנהלת המועדון הוחלט לעשות מאמצים כדי להשאיר את החלץ האוסטרלי. "אחת המטרות הכי גדולות היא להשאיר את ניקיטה בקבוצה. זה הדבר הנכון לשני הצדדים", אמרו במועדון.

ומה לגבי שוער המשנה? אחרי שהירוקים הבינו שמ.ס. אשדוד והפועל רעננה לא מוכנות לוותר על רועי משפתי ואסף צור ללא תמורה, הם פנו לאיתמר ישראלי שסיים את דרכו בהפועל כפר סבא. בין הצדדים מתנהל מו"מ במטרה לסגור.

אחרי הדברים של איזי שרצקי אמש בוואלה! ספורט בנוגע לאורי דהן, במכבי חיפה אופטימיים בנוגע לאפשרות של עסקה על הבלם של עירוני קרית שמונה. בקבוצה אמנם לא מוכנים לסכומים ששרצקי דורש, אבל מקווים שיסכים לעסקה שתשלב סכום כספי ושחקנים, בראשם עאיד חבשי ומקסים פלקושצ'נקו. גם גיא דהן ואיהאב אלשיך הוזכרו כמועמדים לעבור לקרית שמונה במסגרת הסכם אפשרי.

עוד בוואלה!

בדרך למכבי חיפה? שרצקי: "אני כועס על אורי דהן, שיביא הצעה טובה ויימכר"

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
נמצא בעדיפות עליונה. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

הקבוצה הציגה היום (שלישי) את המדים החדשים שלה לעונה הקרובה. בהודעה המועדון נכתב: "בחולצת הבית של הקבוצה, בעלת הצווארון המשלב בצורה מושלמת בין צבעי הירוק והלבן, שולב השנה אלמנט חדשני ולא שגרתי: צבעי המועדון הדומיננטיים - ירוק ולבן - מחלקים את חזית החולצה לשניים, משתלבים בהרמוניה מתואמת להפליא ומייצגים נאמנה את הרוח הרעננה של אלופת המדינה מהכרמל".

החולצה החדשה של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מה דעתכם על העיצוב? המדים החדשים של מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

המאמן המנטלי איתן עזריה סיים את דרכו במועדון, לאחר שביקש לעזוב. "לאיתן חלק משמעותי וחשוב בזכייה שלנו באליפות, ואני חייב לו הרבה על כל השנים שלנו יחד", אמר ברק בכר. "איתן היה מפורצי הדרך במישור המנטלי בספורט הישראלי וכעת זה טבעי שהוא רוצה לעשות עוד צעד קדימה. אני מאחל לו הצלחה גדולה ובטוח שהוא ימשיך ויצליח".

"אחרי עונה שהיתה כולה מסע של חוויה, ואחרי שנים ארוכות בהן שילבתי את עולם האימון המנטלי יחד עם ליווי קבוצות, החלטתי לעשות צעד קדימה להעמיק את ההשקעה בבית הספר לאימון מנטלי ופיתוח פלטפורמה לניתוח מידע מנטלי", אמר עזריה. "אני מודה לברק בכר על הדרך האדירה שלנו יחד, דרך של משברים והצלחות, דרך של חברות אמת ופסגות מקצועיות שיישארו איתי לנצח. אני חייב תודה לכל משפחת מכבי חיפה, בראשותו של יענקל'ה שחר, הצוות הניהולי, החברים בצוות המקצועי שיישארו בליבי לעולם, ולשחקנים שבחרו לעשות היסטוריה, כראוי לאלופים שזמנם הגיע! כולכם בליבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully