וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכבי חיפה? שרצקי: "אני כועס על אורי דהן, שיביא הצעה טובה ויימכר"

21.6.2021 / 11:11

בעלי עירוני קרית שמונה זועם על הבלם שמסרב להאריך חוזה והבהיר לנציגו שישחרר אותו תמורת מיליון יורו ומעלה. האלופה עשויה להציע תמורתו כסף ואת מקסים פלקושצ'נקו ושחקנים נוספים

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

איזי שרצקי זועם על אורי דהן והבהיר לנציגו שימכור את הבלם אם יקבל הצעה טובה של למעלה ממיליון יורו. כזכור, שרצקי הבהיר לדהן שהוא מסרב למכור אותו, אבל בימים האחרונים הבעלים של עירוני קרית שמונה כועס מאוד על הבלם בעקבות סירובו לחתום על הארכת חוזה.

שרצקי הציע לדהן חוזה משודרג ורצה שיישאר העונה בקבוצה, אבל דהן מסרב בכל תוקף לחתום על חוזה חדש. "אני מאוד כועס על אורי", אמר שרצקי לוואלה! ספורט. "אני לא מחזיק שחקן שלא רוצה להישאר, והוא לא רוצה להישאר. אם נקבל הצעה טובה, נמכור אותו". לשאלה האם ההצעה שיש כעת ממכבי חיפה לא מספיק טובה, ענה: "נראה בקרוב".

שחקן עירוני קרית שמונה, אורי דהן. מאור אלקסלסי
לא מוכן להאריך חוזה בשום פנים ואופן. אורי דהן/מאור אלקסלסי

כאמור, מי שמעוניינת בדהן היא מכבי חיפה, שעשויה להציע לקרית שמונה מתווה של כסף ושחקנים לביצוע העסקה. השחקנים שמועמדים לעבור במסגרת עסקה כזו לקרית שמונה הם מקסים פלקושצ'נקו, טאלב טואטחה ואיהאב אלשיך. בצוות המקצועי של קרית שמונה עדיין מקווים מאוד שדהן יישאר ומפעילים לחץ גם על הבעלים וגם על השחקן בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully