וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רוקאביציה נחת בישראל. העונש של חזיזה לא יבוטל

21.6.2021 / 8:42

מלך שערי הליגה חזר ארצה בניסיון להגיע להסכמות עם מכבי חיפה על הישארותו למרות הפערים בין הצדדים. בית הדין של ההתאחדות דחה את הבקשה לביטול העונש של חזיזה, ונזף בירוקים. נחתם הסכם שיתוף פעולה עם עפולה, נהוראי יפרח וגיא דהן מסרבים לעבור

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

ניקיטה רוקאביציה נחת הבוקר (שני) בישראל אחרי שלקח חלק במשחקים של נבחרת ואסטרליה ושהה בחופשה פרטית משפחתו בדובאי. החלוץ האוסטרלי צפוי להיפגש עם ראשי מכבי חיפה ב-72 השעות הקרובות בניסיון לסכם על הארכת חוזהו ולצאת עם הקבוצה למחנה האימונים.

רוקאביציה, מלך שערי ליגת העל בעונה החולפת, דורש חוזה לשנתיים עם שדרוג משמעותי בשכר. עד עכשיו, האלופה הציעה לאוסטרלי חוזה לעונה אחת, וגם על תנאי השכר היו אי הסכמות. אבל יחד עם זאת, הירוקים נחושים להגיע להבנות עם החלוץ ולסכם איתו על הארכת חוזה. רוקאביציה ממשיך במקביל בחיפוש אחר קבוצה במדינות המפרץ, אבל הבהיר שאם יקבל את השדרוג שהוא דורש, הוא מתכוון להישאר בחיפה.

שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה. טל לוי
יקבל את מבוקשו?/טל לוי

במקביל, מוחמד אבו פאני ממשיך לחפש קבוצה בחו"ל. סוכניו שריכזו עד עכשיו את עיקר המאמצים בחיפוש הצעות באיטליה, מנסים בימים האחרונים לחפש עבור השחקן קבוצה בטורקיה ובשוויץ במטרה שאבו פאני יעבור בקיץ הקרוב. הקשר שסירב לכל ההצעות של חיפה עשוי למצוא עצמו במצב לא נעים אם לא יקבל את מבוקשו ויעבור לחו"ל, משום שעלי מוחמד הצטרף לקבוצה ועשוי לגרום לשינוי במעמדו, אם יישאר. מי שיעזוב בוודאות הוא מקסים פלקושצ'נקו. כזכור, הקשר החליט שלא להגיע לאימוני הקבוצה אחרי שזומן, אך קיבל את זכות הבחירה.

עוד במכבי חיפה: בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה את הבקשה של דולב חזיזה לבטל את עונש ההרחקה שספג בעקבות השירים הפוגעניים ששר בחגיגות האליפות. כזכור, הקשר הורחק משלושה משחקים ויחמיץ את אלוף האלופים ושני משחקים בגביע הטוטו.

בתגובה לבקשה של מכבי חיפה ושל חזיזה לבטל את העונש, הסביר בית הדין העליון שההחלטה המקורית לא הייתה ניתנת לערעור, והוסיף נזיפה בירוקים. "הפרשנות של הקבוצה ושל השחקן לפיה ניתן להגיש ערעור על החלטות של בית הדין המשמעתי, או לבקש את ביטול ההחלטה, אינה מתקבלת על הדעת, אינה סבירה, ומהווה חידוש מפליג וחסר ביסוס משפטי".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ערכה את אימון הבכורה הרשמי: פלקושצ'נקו לא הגיע, עלי מוחמד ינחת בשלישי

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
העונש נותר בעינו. חזיזה/מאור אלקסלסי

במועדון הודיעו היום על שיתוף פעולה החל מהעונה הקרובה עם הפועל עפולה, שבמסגרתו יעברו שחקנים צעירים לקבוצה מבירת העמק, שמשחקת בליגה הלאומית. במסגרת ההסכם, עפולה תהנה מזכות ראשונים לבחירת שחקנים צעירים ומושאלים מדי שנה.

על שיתוף הפעולה יפקח המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה גל אלברמן. במסגרת ההסכם, רשימת המושאלים שתעבור לעפולה תכלול תשעה שחקנים: שריף כיוף, רוני לאופר, איברהים ג'ואברה, מוחמד גדיר, בסאם זערורה, עילאי חג'ג', סתיו נחמני, נהוראי יפרח וגיא דהן. עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שבעוד שדהן ויפרח לא מוכנים לעבור לעפולה בשלב זה ומעוניינים לשחק בליגת העל בעונה הבאה. יפרח נמצא על הכוונת של הפועל חדרה, וגם דהן שרשם עונה טובה במדי עפולה רוצה להתקדם לליגה הבכירה, כך שהירוקים יצטרכו למצוא הסדר עם השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully