וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ערכה את אימון הבכורה הרשמי: פלקושצ'נקו לא הגיע, עלי מוחמד ינחת בשלישי

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 22:42

הקשר שסיים עונת השאלה בחדרה לא הופיע לאימון. שון גולדברג התאמן, הרכש מבית"ר ירושלים יצטרף לאחר שיגיע ארצה ויסגור את תנאיו. עומר אצילי עבר למספר 7

אוהדי מכבי חיפה חוגגים זכייה באליפות מחוץ לאצטדיון/שלמה וייס

שלושה שבועות אחרי הזכייה באליפות ושבוע לאחר שהחלה באימוני רשות, מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) את אימון הפתיחה הרשמי שלה לעונת 2021/22. בעוד שבוע ימריאו הירוקים למחנה אימונים בהולנד ובסיומו ישובו לארץ לקראת המשחק הביתי מול קייראט הקזחית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות (6 או 7 ביולי).

שחקני מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
בקרוב מתחיל המסע בליגת האלופות. שחקני מכבי חיפה באימון/אתר רשמי, מכבי חיפה

מי שלא הופיע לאימון הבכורה הוא מקסים פלקושצ'נקו, שחזר לאחר שסיים עונת השאלה בהפועל חדרה. הקשר זומן לאימונים, אבל קיבל את הזכות להחליט אם הוא מופיע לאימון או בוחר לוותר ולחפש קבוצה אחרת. פלקושצ'נקו לא בתכניות המקצועיות של הירוקים ולכן לא חויב להגיע. בחיפה הבהירו לקשר שיקבל שכר גם אם לא יגיע לאימונים.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה נפרדה מניר דוידוביץ': "תמיד נתתי את כל כולי"

לכתבה המלאה
שון גולדברג שחקן מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
הפנים החדשות. שון גולדברג/אתר רשמי, מכבי חיפה

שון גולדברג, השחקן היחיד שחתם רשמית עד כה, היה הפנים החדשות באימון. עלי מוחמד, שרכישתו מבית"ר ירושלים כבר סוכמה, ינחת בארץ ביום שלישי, יסגור את תנאיו ואז יצטרף גם הוא לאימונים. את הקבוצה עזבו הזרים ארנסט מאבוקה ויאניק וילדסחוט וכן שוער המשנה עומרי גלזר שעבר להפועל באר שבע.

מלך השערים ניקיטה רוקאביציה סיים את חוזהו בתום העונה החולפת ואמור להגיע בקרוב לישראל כדי להיפגש עם ראשי המועדון. מכבי חיפה רוצה להחתים את חלוץ נבחרת אוסטרליה לעונה נוספת ולהאריך את חוזהו של רז מאיר, שהפך גם הוא לשחקן חופשי.

עומר אצילי, ששיחק עם המספר 9, יחליף חולצה בעונה הקרובה

מכבי חיפה הודיעה כי מכירת המנויים לעונה החדשה תיפתח מחר והכמות מוגבלת עד 17 אלף מנויים.

לבעלי המנויים בעונת 2019/20 יש אפשרות לבחור הטבות מבין ארבעה מסלולים כפיצוי על משחקי הפלייאוף שנערכו ללא קהל: אופציה ראשונה כוללת ויתור על הזיכוי וקבלת שי מהמועדון בחנות הקבוצה, אופציה שנייה מעניקה הנחה בסך 20 אחוזים על מנוי לעונה הקרובה, אופציה שלישית מעניקה נקודות לרכישת מוצרים בחנות המועדון ובאתר בגובה של 25 אחוזים משווי המנוי המחודש והאופציה הרביעית מציעה החזר כספי בסך שישה אחוזים מהמנוי בעונת 2019/20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully