וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תאיץ את מאמציה להחתמת ניקיטה רוקאביציה על חוזה חדש: "אין לו תחליף"

19.6.2021 / 20:29

במועדון מקווים שמלך השערים ינחת השבוע בארץ למו"מ: "נעשה הכול כדי שיישאר". ניסיונות לצרף מגן ימני ולהאריך את חוזהו של רז מאיר, המושאלים גיא דהן וטימו מוזי יהיו תחת מעקב באימונים הראשונים. קייראט ניצחה בקלילות בליגה הקזחית

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

מכבי חיפה תפתח מחר (ראשון) את אימוניה הרשמיים, שבוע אחרי שהחלה באימוני הרשות. שחקני הנבחרות קיבלו מנוחה של כמה ימים נוספים. עלי מוחמד עשוי לקחת חלק באימון הראשון, בהנחה שיסגור את תנאיו אחרי שסוכמה רכישתו מבית"ר ירושלים.

מי שזומן לאימון הוא מקסים פלקושצ'נקו, אף על פי שאינו נמצא בתכניות המקצועיות של ברק בכר. הקשר שהצטיין במדי הפועל חדרה, צפוי לצאת להשאלה נוספת ופרט לחדרה יש קבוצות נוספות שמעוניינות בשירותיו. גיא דהן וטימו מוזי המושאלים יהיו במעקב ויוחלט האם להשאירם בסגל אחרי האימונים ההתחלתיים.

ניקיטה רוקאביציה, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא מתכוונים לוותר עליו. ניקיטה רוקאביציה/מאור אלקסלסי

בחיפה יאיצו את המאמצים להחתים את מלך השערים ניקיטה רוקאביצה על חוזה חדש. "אין לניקי תחליף ולכן נעשה הכול כדי שהוא יישאר בקבוצה", אמר גורם במועדון. התקווה היא שהחלוץ ינחת השבוע בארץ וראשי המועדון ייפגשו איתו בניסיון לסגור.

בקבוצה גם מגבירים מאמצים לצרף מגן ימני וכן להחתים את רז מאיר על חוזה חדש. סוכניו של מוחמד אבו פאני ממשיכים בניסיונות למצוא לו קבוצה בחו"ל.

עוד בוואלה!

אחרי הסיכום עם בית"ר: עלי מוחמד ייפגש עם מכבי חיפה

לכתבה המלאה
ואגנר לאב, קייראט. לילך וייס רוזנברג
כבש בפנדל עבור קייראט. ואגנר לאב/לילך וייס רוזנברג

קייראט, היריבה הראשונה של מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, ניצחה הערב (שבת) 0:3 את אריס במשחק חוץ בליגה הקזחית. ואגנר לאב הוותיק כבש בפנדל בדקה ה-12, ולאחר ההפסקה הוסיפו שערים גם ארתור שושנאצ'ב (47) והמחליף בן ה-19 ארסן בוראנצ'ייב (76). קייראט במקום השלישי בקזחסטן עם 30 נקודות אחרי 16 מחזורים, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה אסטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully