וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסיכום עם בית"ר: עלי מוחמד ייפגש עם מכבי חיפה

18.6.2021 / 12:00

כרטיסו של הקשר כבר הועבר לרשות הירוקים, ההעברה תושלם לאחר שתנאיו ייסגרו. במועדון מעריכים: יחתום לשנתיים לכל הפחות. במקביל, הוגברו המאמצים להשלמת עסקת מאוויס צ'יבוטה. מוחמד עוואד יבקש לעזוב אם ניקיטה רוקאביציה או חלוץ אחר יחתמו

יעקב שחר רוקד בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום גולשים

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהצירוף של עלי מוחמד לקבוצה. מיד עם סיום העונה ברק בכר סימן את קשר בית"ר ירושלים כאופציה המובילה שלו לחיזוק אם אחד מהקשרים יעזוב, וכעת בקשתו התגשמה. בימים האחרונים כאשר התברר שיש סיכויים גבוהים מאוד שמוחמד אבו פאני יעזוב, בחיפה האיצו את הניסיונות לצרף את הקשר הניז'רי ואמש נסגרו הפרטים בין חיפה לקבוצה מהבירה.

עם זאת, מוחמד יסכם את תנאיו רק בימים הקרובים ואז תושלם העסקה באופן סופי. גם השחקן הביע שביעות רצון גדולה, ולפי ההערכות הוא יחתום על חוזה לשנתיים לכל הפחות.

שחקן בית"ר ירושלים עלי מוחמד. דני מרון
בכר קיבל בדיוק את מה שרצה. עלי מוחמד/דני מרון

אחרי הצירוף של מוחמד, האלופה מגבירה את המאמצים לצרף את מאוויס צ'יבוטה. המכשול היחידי בדרך לעסקה הוא הדרישה של לודוגורץ לסכום העברה של כ-5.5 מיליון שקלים. צ'יבוטה הביע רצון לשחק בחיפה וההערכה היא שברגע שהקבוצה תגיע להסכמות עם הבולגרים, המשא ומתן מול החלוץ יהיה מהיר.

מי שעשוי לעזוב הוא מוחמד עוואד. החלוץ לא רוצה שוב להיות במעמד של חלוץ שלישי ואם ניקיטה רוקאביציה או חלוץ אחר יחתמו - דין דוד ותאי בריבו הוזכרו כמועמדים -עוואד צפוי לבקש לעזוב.

מקסים פלקושצ'נקו זומן לאימונים ביום ראשון. הקשר לא נמצא בתכניות וצפוי לעזוב, אך משום שטרם מצא קבוצה חדשה, הוחלט לזמנו לפתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully