וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן נבחרת אוסטרליה פראן קראצ'יץ' מועמד למכבי חיפה

21.6.2021 / 13:19

אחרי טרנט סיינסברי וניקיטה רוקאביציה, עוד אוסטרלי בדרך לכרמל? המגן הימני של הסוקרוז וברשיה מליגת המשנה באיטליה, הוא אחד המועמדים שסומנו על ידי האלופה למשבצת שהותיר ארנסט מאבוקה. חואנחו נייטו ירד מהפרק, מאמצים להאריך את חוזהו של רז מאיר

ברק בכר ונטע לביא מדברים אחרי האליפות של מכבי חיפה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

מגנה הימני של נבחרת אוסטרליה פראן קראצ'יץ' מועמד למכבי חיפה. הירוקים בוחנים את האפשרות לצרף את קראצ'יץ' בן ה-25, במקום ארנסט מאבוקה שעזב.

קראצ'יץ' חתם בינואר האחרון לשנתיים וחצי בברשיה מהליגה האיטלקית השנייה, אולם הוא מוזכר כמועמד לעזוב את הקבוצה, וסומן על ידי הירוקים אחרי שאופציית חואנחו נייטו ירדה מהפרק. המגן הימני הספרדי קרוב לחתימה באלמריה, ודחה את ההצעה של הירוקים.

אקס מכבי חיפה רנה מולנסטיין מספר על פראן קראצ'יץ'

קראצ'יץ' בן ה-25 נולד בזאגרב אך מחזיק באזרחות אוסטרלית. הוא משחק בברשיה כמגן ימני, אך יכול לשחק גם כבלם ורשם בעונה החולפת 16 הופעות בקבוצה. הוא החל את קריירת הבוגרים שלו בלוקומוטיבה זאגרב שבה הוא עשה את הפריצה שלו לפני שהגיע לאיטליה. לקראצ'יץ' יש שלוש הופעות במדי נבחרת אוסטרליה ובשבוע שעבר הוא כבש בהופעתו השנייה בלבד במדים הלאומיים.

מלבד קראצ'יץ' ישנם מועמדים נוספים שסומנו על ידי מכבי חיפה, אולם האוסטרלי שקיבל לאחרונה שבחים מהאקס רנה מולנסטיין, שמכיר אותו היטב מתוקף תפקידו כעוזר מאמן הנבחרת, נמצא בעדיפות.

במקביל, ללא קשר להחתמה של מגן ימני זר, בקבוצה מגבירים את המאמצים לסכם עם רז מאיר על חוזה חדש, במטרה שייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בשבוע הבא. בחיפה אופטימיים לגבי הסיכויים שמאיר ימשיך בקבוצה, ובונים עליו למשחקים הראשונים באירופה למקרה שלא יונחת עד אז מגן זר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully