וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "70 אחוז שאשאר במכבי חיפה, אבל לא בתנאים האלו"

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 19:00

הקשר התראיין בספרד וחשף שיש לו הצעות עם שכר גבוה פי חמש: "היו לי הצעות כבר בדצמבר מצסק"א וקלוב אמריקה, אבל חיפה לא הסכימה לשחרר אותי בשום מחיר". רודריגס הכחיש שהתנה את הישארותו בשדרוג שכרו

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

חוסה רודריגס השתלב נהדר במכבי חיפה. הקשר הספרדי היה חלק מרכזי בעונה של הירוקים שהסתיימה באליפות מתוקה והוא גם חתום על שער העונה שהובקע נגד הפועל תל אביב. היום (שלישי) הקשר ערך ריאיון ל"אס" הספרדי והתייחס לעונה שעברה עליו וגם לעתידו המקצועי.

"זו הייתה השנה הטובה בקריירה שלי, בפער", אמר רודריגס, "הרגשתי חיבור מיוחד עם הקהל שאוהב אותי. המועדון אוהב אותי וגם המאמן. זה כיף להרגיש מיוחד". לרודריגס, ששיחק בעבר בריאל מדריד תחת ז'וזה מוריניו, יש חוזה לעונה נוספת בשורות הירוקים אך הוא גם מחזיק במספר הצעות מעבר לים כאשר על פי הדיווחים יש לו הצעות מקבוצות ממקסיקו, יוון וסין.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יישאר במכבי חיפה, לא בכל מחיר. רודריגס/מאור אלקסלסי

"אנחנו בוחנים את ההצעות. בשנים הקודמות בקושי היו לי הצעות, אבל עכשיו אני לא רוצה לעזוב את ישראל". על מכבי חיפה אמר הקשר: "המטרה הייתה שונה, אבל הבאנו את המאמן הכי טוב בישראל והחתמנו זרים חשובים. אנחנו אתלטיקו מדריד של ישראל בגלל שיש קבוצות עם תקציב הרבה יותר גבוה ולכן האליפות הזו כל כך מוערכת".

רודריגס אישר שהוא קיבל הצעות כבר בדצמבר מקבוצות כמו צסק"א מוסקבה וקלוב אמריקה ממקסיקו: "זה לא משנה מה הם שילמו. מכבי חיפה לא הסכימה שאעזוב בשום מחיר".

הקשר חשף שיש לו הצעות עם שכר פי חמש ממה שהוא מרוויח כעת ואמר: "יש 70 אחוז שאשאר במכבי חיפה, אבל לא בתנאים האלו". אגב, הקשר אמר למקורביו שהוא אמר לעיתונאי שריאיין אותו שהוא מצפה לתנאים משודרגים יותר, אך מעולם לא אמר שהוא יעזוב אם לא יקבל שדרוג.

רודריגס התייחס גם לשער היפהפה שהוא כבש בזמן שמשפחתו בישרה לו על מותה של בת דודה שלו מקורונה: "זה היה השער הכי יפה בקריירה שלי. במיוחד ביום הזה, אלוהים היה איתי באותו רגע, אין הסבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully