וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו, הרוש או זר. שאלת השוער בהפועל באר שבע מתחדדת

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 8:59

במועדון מחפשים שוער בכיר לצידו של עמרי גלזר. אקולטסה עשוי להיות מושאל כדי לפנות משבצת של זר, אנסה יחתום היום, גם שכטר עשוי להצטרף רשמית עוד לפני אימון פתיחת העונה ב-18:00

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

נמשכים הלבטים בהפועל באר שבע בנוגע לעמדת השוער. עמרי גלזר הוחתם והמאמן רוני לוי לא חושש אף ללכת איתו כשוער ראשון, אבל במועדון עדיין רוצים שוער בכיר נוסף וטרם הוחלט אם לפרוץ את התקציב שהועמד לטובת שוער וללכת על אופיר מרציאנו, להחתים את אריאל הרוש שנמצא בעמדת המתנה או בכלל ללכת על שוער זר.

מרציאנו שסיים את פרקו בסקוטלנד נמצא בישראל ולא ממהר לחתום כאן על חוזה בינוני כיוון שסוכניו בבריטניה עדיין מאמינים שימצאו לו קבוצה בה ירוויח יותר. עם הרוש המשא ומתן די הוקפא בשבועיים האחרונים ולגבי שוער זר לא בטוחים בבאר שבע שיהיה נכון לשרוף עמדה של זר.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא ממהר לחתום. אופיר מרציאנו/ברני ארדוב

כרגע חתומים מיגל ויטור ואלטון אקולטסה ואליהם יצטרף היום יוג'ין אנסה. אולם לגבי אקולטסה יתכן שתתקבל החלטה להשאילו ואז יוותרו עוד ארבעה מקומות לזרים ומכאן ששוער זר יכול לבוא בחשבון.

כך או אחרת, הפועל באר שבע תפתח היום (ראשון) ב-18:00 את אימוניה כאשר הפנים החדשות יהיו רועי גורדנה שחוזר למועדון, איאד אבו עביד, אביב סולומון ועמרי גלזר. בצוות המקצועי צורפו אריק בנדו ושי הס. איתי שכטר אמור לחתום היום או מחר אבל ספק אם יספיק לעשות זאת עד אימון הפתיחה הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully