וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר לפתוח עונה עם שחקן על תנאי": הפרטים מאחורי ההחלטה למכור את ז'וזואה

18.6.2021 / 14:45

הפועל באר שבע כבר האמינה שהקשר הפורטוגלי יחתום על סעיף שמאפשר לחתוך אותו אם יסטה מהדרך, אבל הפחד שיבצע עבירת משמעת אחרי חלון ההעברות הכריע: "אי אפשר לחיות כל הזמן בחשש". אלונה ברקת קיבלה את ההחלטה בתחושות מעורבות, האוהדים כואבים

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית הדין/אריאל שלום, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הגורם שהכריע בסופו של דבר בהחלטה של הפועל באר שבע להשתחרר מז'וזואה ולהעבירו ללגיה ורשה, הוא החשש שהקשר יחזור לארץ, יתחיל את האימונים, יתנהג למופת ואז אחרי שהעונה כבר תחל וחלון ההעברות ייסגר, יבצע עבירת משמעת שלאחריה כבר לא ניתן יהיה בשום דרך להמשיך יחד. בתחילה חשבו במועדון לדרוש מז'וזואה להכניס סעיף שחותך אותו, אם הוא מבצע עוד עבירת משמעת.

במועדון האמינו שהוא יסכים לכך כדי להישאר, אבל בישיבה שהיתה ביום שלישי בה נכחו כל הגורמים במועדון אמר אחד הבכירים במועדון לנוכחים: "מה יהיה אם הוא יבצע עבירת משמעת בחודש אוקטובר? הוא ייחתך ומה אז? את מי נביא במקומו? אי אפשר לצאת לעונה עם שחקן שהוא על תנאי. אי אפשר לחיות כל הזמן בחשש ששחקן יבצע עוד עבירת משמעת ונצטרך לשחרר אותו כשחלון ההעברות סגור".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ברקת קיבלה את ההחלטה בלב כבד. ז'וזואה/לירון מולדובן

הבעלים אלונה ברקת רחוקה היום מלהיות שלווה ומאושרת. ז'וזואה היה אחד הפייבוריטים שלה כשחקן בקבוצה למרות ההתנהגות שלו ועד הרגע האחרון היא התלבטה אם להשאיר אותו. הבעלים שוחחה השבוע עם שלל של אנשים והתייעצה איתם. רצתה לשמוע את דעתם ומה הם היו עושים במקומה. רובם השיבו שהיא צריכה לשחרר את הפורטוגלי ושזה יהיה הצעד הכי נכון. ובכל זאת גם אחרי ההודעה בצהריים ברקת חצויה ומרגישה מצד אחד הקלה, אך מצד שני יודעת שהיה לה ביד זר שלא מגיע בכל יום לישראל.

גם הודעות זועמות רבות מצד האוהדים לא מקלות על התחושות. ז'וזואה היה אהוד על הגרעין המוביל ביציעי טרנר ואף שהסתבך בעבירות משמעת הם תמכו בו ועודדו אותו. אותם אוהדים כועסים היום אבל במועדון מבקשים מהם לקבל את ההחלטה ולצאת ביום ראשון לעונה חדשה ברגל ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully