וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לז'וזואה אופי בעייתי. האתגר של לגיה ורשה יהיה להשתלט עליו"

מו"מ עם קשר קרואטי התפוצץ והדרך של הפורטוגלי ללגיה נסללה. כעת בפולין נערכים להגעתו: "כל הזמן רוצה את הכדור"

תקשורת הספורט הפולנית כמרקחה לקראת המשחק של נבחרת פולין נגד נבחרת ספרד הערב (שבת, 22:00, ספורט4) וזו חדשה טובה עבור ז'וזואה. המעבר של הפורטוגלי מהפועל באר שבע ללגיה ורשה אמנם דווח בכל מקום, אבל באתרים המקומיים לא הרבו להתעכב עליו מעבר לכך.

ובכל זאת, היו גם מי שניתחו את ההעברה שלו. ז'וזואה לא היה האופציה המובילה של לגיה. אלופת פולין ניהלה מו"מ ארוך עם נציגיו של קשר היידוק ספליט, מייו צטקאש, אבל חילוקי דיעות הביאו לפיצוץ המגעים ומשם הדרך לצירוף הפורטוגלי התקצרה.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
שני הפורטוגלים של לגיה אמורים לסייע בהתאקלמות. ז'וזואה/דני מרון

בלגיה ורשה מודעים היטב לאופי המורכב של ז'וזואה, אבל מקווים שבעיות המשמעת לא יעברו ביחד איתו בביקורת הדרכונים. במדי של אלופת פולין, הקשר המחונן יפגוש את בני ארצו, רפא לופס ואנדרה מרטינס (שמיוצג על ידי אותו סוכן של ז'וזואה) והם אמורים להקל עליו את ההתאלקמות - בדיוק כשם שהיה עם מיגל ויטור בהפועל באר שבע.

ב-sportowefakty ציטטו "גורם שמעורב מאוד בכדורגל הישראלי" והוא אמר: "לז'וזואה יש אופי מאוד בעייתי, קשה להשתלט עליו. זה יהיה האתגר הגדול של לגיה. מבחינה מקצועית הוא שחקן שכל הזמן רוצה את הכדור - אל תתפלאו אם תראו אותו אפילו רץ לאחד מחבריו לקבוצה ו'חוטף' ממנו. אבך כשהוא נוגע בכדור, מבינים למה הוא כל כך רוצה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully