וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: ז'וזואה עובר ללגיה ורשה

18.6.2021 / 14:10

הקשר הפורטוגלי הסורר שהיה חתום לעונה נוספת בקבוצה, יעזוב וישתף פעולה עם ג'ואל אבו חנא והאקס תומאש פקהארט. איתי שכטר יחתום בתחילת השבוע לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, האופציה לרכישת באריירו מראסינג קלוב מומשה, פארליי רוזה עזב

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

סופה של קדנציה סוערת: הפועל באר שבע הודיעה היום (שישי) על עזיבתו של ז'וזואה, שנמכר ללגיה ורשה. הקשר הפורטוגלי הסורר שהיה מעורב בשלל תקריות ועבירות משמעת בשנתיים שלו בבירת הנגב, ישתף פעולה בקבוצה מהליגה הפולנית עם בלם נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא וכן עם אקס נוסף של הפועל באר שבע, החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט.

ז'וזואה היה חתום לעונה נוספת בבאר שבע ובקבוצה התלבטו במשך זמן רב אם להשאירו לאור כישוריו ואיכויותיו שאינן מוטלות בספק, ומצד שני חששו שבעיות ההתנהגות שלו יצוצו שוב וישפיעו על האווירה בחדר ההלבשה.

לגיה ורשה היא אלופת פולין, ותשתתף בעונה הקרובה במוקדמות ליגת האלופות. תומאש פקהארט היה השחקן המוביל שלה בעונה החולפת, וסיים כמלך שערי הליגה המקומית עם 22 כיבושים. אבו חנא הצטרף לאחרונה מזוריה לוגנסק.

ז'וזואה הצטרף לבאר שבע בספטמבר 2019, ומיד בלט בזכות יכולותיו הטכניות, המסירות המרהיבות וראיית המשחק הייחודית. הוא השלים שנתיים בקבוצה ואף הוביל אותה לזכייה בגביע המדינה בשני בתולדותיה, מה ששכנע את הקבוצה להאריך את חוזהו לעונה נוספת בחודש מרץ השנה. אלא שאז הגיע עבירת המשמעת התורנית - הפעם ז'וזואה נקלע לעימות פיזי חריף עם שגיב יחזקאל - והקבוצה החליטה שהשארתו לא כדאית. בסך הכל, רשם ז'וזואה 53 הופעות במדי הפועל באר שבע וכבש 13 שערים.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מרגש, אימפולסיבי, פרובלמטי. ז'וזואה/לירון מולדובן

איתי שכטר יחתום בתחילת השבוע הבא על חוזה בהפועל באר שבע. החלוץ יצטרף להפועל באר שבע ויסגור במועדון החמישי מבין הגדולות בארץ אחרי ששיחק בשתי התל אביביות, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. שכטר כזכור שיחק גם במכבי נתניה, כך שהוא למעשה ישחק בכל המועדונים המפוארים בכדורגל הישראלי.

החלוץ הוותיק יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה שנייה. החוזה יוארך אם החלוץ יעמוד במכסת משחקים. שכטר יצטרף אל חבריו רועי גורדנה שכבר חתם ודור מיכה שיחתום רשמית בימים הקרובים. הקבוצה תפתח ביום ראשון את אימוניה וספק אם החתימה של שכטר תהיה עד אז, אך הוא כאמור ישלים את העסקה בתחילת השבוע.

איתי שכטר, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יעבור בכל המועדונים הגדולים בישראל. שכטר/אריאל שלום

עוד בבאר שבע: הקבוצה מבירת הנגב מימשה את האופציה לרכוש את מריאנו באריירו מראסינג קלוב תמורת 200 אלף דולר. הקשר בן ה-26 שהגיע כמושאל וקיבל אזרחות ישראלית במהלך העונה, הראה יכולות מגוונות בעונתו הראשונה בליגת העל, וכעת חתם על חוזה חדש לשלוש שנים.

מי שסיים את דרכו במועדון הוא פארליי רוזה. שחקן הכנף הברזילאי שחתם בפברואר האחרון על חוזה לעונה חצי במועדון, הגיע לסיכום על פרידה וחוזהו הותר, אחרי שרשם 11 הופעות במדי הקבוצה וכבש שני שערים. לפי דיווחים, הוא מועמד לחזור לליגה הקפריסאית בה שיחק בעבר במדי אפולון לימסול וא.א.ק לרנקה. את רוזה בן ה-27 צפוי להחליף שחקן כנף זר.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה מגבירה את המאמצים לצרף את קלטינס. המשוכה: שכרו הגבוה

לכתבה המלאה
מריאנו באריירו, שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
באר שבע מרוצה ממנו. באריירו/מאור אלקסלסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully