וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: קולומביה הפסידה 2:1 לפרו והסתבכה, ונצואלה סחטה 2:2 מאקוודור בתוספת הזמן

צפו בתקצירים: עצמי אומלל של יירי מינה סידר לפרו ניצחון ראשון על הקפטרוס אחרי עשור, סגל הטלאים של ונצואלה סחט עוד נקודה משער דרמטי

תקציר: פרו - קולומביה 1:2/ספורט1

ברזיל המארחת נהנית לה בבית ב' של קופה אמריקה 2021 וכבר הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר. במחזור השלישי שהושלם הלילה (בין ראשון לשני) היא הייתה הנבחרת החופשית שקיבלה מנוחה, בזמן שסגניתה קולומביה הפסידה 2:1 לפרו בעוד ונצואלה סחטה קודם לכן 2:2 דרמטי מאקוודור.

חואן קואדרדו, נבחרת קולומביה מאוכזב. רויטרס
הפסד בעייתי. קואדרדו/רויטרס
שחקני נבחרת פרו חוגגים. רויטרס
חוגגים מול קולומביה לראשונה אחרי עשור. שחקני פרו/רויטרס

קולומביה - פרו 2:1

שבועיים וחצי עברו מאז ה-0:3 הקליל של הקפטרוס על פרו בלימה, אבל הפעם המשחק התפתח אחרת לחלוטין. סרחיו פנה העלה את פרו לתיוןר אחרי 17 דקות, מיגל בורחה החזיר את סגנית האלופה מהטורניר הקודם לעניינים עם פנדל מוצלח בדקה ה-53, אבל יירי מינה קבע את תוצאת המשחק כעבור 11 דקות עם שער עצמי אומלל, ונתן לפרו ניצחון ראשון על קולומביה אחרי עשור, ונקודות ראשונות בטורניר אחרי ה-4:0 לברזיל במשחק הקודם.

שחקני נבחרת ונצואלה חוגגים. רויטרס
דרמה. ונצואלה חוגגת את השוויון המאוחר/רויטרס

צפו בתקציר ה-2:2 של ונצואלה עם אקוודור

תקציר: ונצואלה - אקוודור 2:2/ספורט1

ונצואלה - אקוודור 2:2

הדרמה של המחזור הסתיימה בנקודה נוספת לונצואלה, שממשיכה להיאבק על העלייה מבית א' למרות סגל הטלאים שהעמידה בסגל התפרצות הקורונה בנבחרת. אקוודור הובילה פעמיים: בפעם הראשונה אדסון קסטייו מחק בדקה ה-51 את השער של איירטון פרסיאדו שנכבש 12 דקות קודם לכן, ובפעם השנייה רונאלד הרננדס המשיך מקרוב לרשת בדקה ה-91, וכבש שער דרמטי שהשכיח את הביצוע היפה של גונסאלו פלטה האקוודורי בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully