וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת ז'וזואה, הפועל באר שבע מתכננת מהפכה

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 8:48

מסתמן שרק מיגל ויטור יישאר מהזרים של העונה שעברה והקבוצה תבצע מתיחת פנים נרחבת. אלונה ברקת הנחתה את המועדון לסגור את פרק הקשר שעזב לפולין ולהפסיק לדון בכך

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית הדין/אריאל שלום, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

כמעט 24 שעות עברו מאז ההודעה של הפועל באר שבע בדבר העזיבה של ז'וזואה פשקיירה ללגיה ורשה והרוחות סביב המועדון עדיין סוערות. מאות תגובות של אוהדים נרשמו ברשתות החברתיות כאשר המגמה המסתמנת היא שיש כבר אוהדים רבים שמבינים את הסיטואציה ומשלימים עם הפרידה מהשחקן שהיה מעורב בעונה שעברה בכמות גדולה מדי של עבירות משמעת ובשל כך, הגיע למצב שאלונה ברקת החליטה לוותר עליו על אף היותו שחקן כדורגל מצוין.

ברקת יודעת היטב שהנושא עוד יעסיק את האוהדים בימים הקרובים ולכן היא הורידה הוראה לכל הגורמים בקבוצה לחדול מלעסוק בפורטוגלי ולדבר אודותיו כמה שפחות. מבחינת הבעלים, המשך התעסקות בסיפור ז'וזואה יפגע בפתיחת האימונים מחר ובהכנות למשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג בעוד כחודש. גורם במועדון אמר הבוקר: "פרק ז'וזואה הסתיים בהפועל באר שבע אחרי

שנתיים וכולם צריכים לסגור את הפרק הזה ולהמשיך הלאה. זה לא שהפועל באר שבע שיחררה שחקן לקבוצה אחרת בארץ וזה לא ששחקן שוחרר בגלל כסף. כולם יודעים היטב מדוע הרומן הזה הסתיים. צריך לקבל את זה ולהמשיך הלאה. לא היתה התלבטות כזו גדולה בכל השנים של אלונה במועדון ולכן ברגע שההחלטה התקבלה, צריך ליישר איתה קו ולדפדף הלאה".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
פרק חדש מתחיל בבאר שבע. ז'וזואה/לירון מולדובן

ללא ז'וזואה ועדיין גם ללא הזרים מיגל ויטור ואלטון אקולטסה שקיבלו עוד כמה ימים חופש, תפתח מחר הפועל באר שבע את אימוניה. המאמן רוני לוי צירף לצוות המקצועי את אריק בנדו כעוזר ואת שי הס בתפקיד מאמן השוערים.

בין השחקנים החדשים מחר על הדשא באימון הבכורה יהיו רועי גורדנה, איאד אבו עביד, אביב סולומון והשוער עמרי גלזר.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
אמור לחתום השבוע. שכטר/מאור אלקסלסי

בהמשך השבוע אמור לחתום איתי שכטר ולאחר מכן יצורף רשמית גם דור מיכה. עם השוער אריאל הרוש והקשר סינטיאהו סלליך נמשכות השיחות, אבל אין פריצת דרך מול סוכנם גלעד קצב כי הפועל באר שבע לא להוטה להחתים אותם.

במקביל עובדים בקבוצה על אגף הזרים ומחפשים שלל תפקידים לאיוש. גם שוער, גם מגן שמאלי וגם קשר אחורי וחלוץ ואולי אף שחקן כנף במקום אקולטסה. "הפועל באר שבע תעבור מתיחת פנים גדולה הקיץ ונבנה קבוצה חדשה. הקבוצה של העונה שעברה לא היתה מספיק טובה כדי להיאבק על אליפות", הסביר גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully