וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק הישארות, ללא סכום יציאה וביטול החוזה במקרה של ירידה: פרטי עסקת דור פרץ בוונציה

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 6:49

בחוזהו של הקשר שעזב את מכבי תל אביב יהיו גם בונוסים על עמידה ביעדי כיבושים ובישולים. במכבי תל אביב האמינו שפרץ יישאר, אך בסופו של דבר האיטלקים הציעו לו סכום כפול

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

דור פרץ שחתם אתמול(רביעי) על חוזה לשלוש שנים בוונציה, ישאר בעיר בימים הקרובים לסידורים ראשונים ובחירת דירה בה הוא יתגורר. פרץ נמצא באיטליה ביחד עם הוריו. סוכנו אבי נמני ינחת היום לפני הצהריים בישראל אחרי שסגר עבור הקשר את כל התנאים הכספיים בחוזה לשלוש שנים.

פרץ ישתכר בעונה הראשונה 875 אלף יורו, בעונה השנייה מיליון יורו ובעונה השלישית 1.1 מיליון יורו. אם ונציה תרד ליגה, חוזהו של פרץ יתבטל והוא יהיה שחקן חופשי. לחוזהו לא הוכנס סעיף יציאה וונציה תוכל לדרוש עליו כל סכום שהיא תרצה, אם תגענה הצעות. מאחר שמדובר בקבוצה שעלתה ליגה ושיש לה שאיפות להתבסס בסריה A, הוכנס לחוזה של פרץ מענק הישארות. בנוסף לכך לפרץ יהיו בונוסים על עמידה ביעדי כיבושים ובישולים.

דור פרץ שחקן ונציה עם סוכנו אבי נמני. האינסטגרם של אבי נמני, אתר רשמי
יוצא לדרך מבטיחה. דור פרץ אחרי החתימה/אתר רשמי, האינסטגרם של אבי נמני

פרץ והוריו היו נרגשים מאוד אתמול. הם נסעו לראות עבור הקשר דירה בעיר מסטרה הסמוכה לונציה שם גרים עוד כמה שחקנים בקומפלקס דירות יוקרתי. גם המאמן גר במסטרה. את ההיכרות הראשונה עם פרץ הוא עשה בשיחת וידאו לפני שבועיים במהלכה הבהיר לקשר שהוא מחפש שחקן כמוהו ושאותו הוא רוצה במיוחד.

במכבי תל אביב האמינו כל העת שפרץ יחתום על פי ההצעה שקיבל ממיטש גולדהאר אבל בסופו של דבר היא היתה נמוכה ביותר מחצי ממה שהוא יקבל בונציה בכל עונה ולכן גם מבחינה כלכלית מדובר בהצעה טובה, מה עוד שדרך הופעות טובות בליגה הוא יכול להימכר לקבוצה גדולה יותר בארץ המגף או מחוץ לאיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully