וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ליאונל מסי בישל, 0:1 לארגנטינה על אורוגוואי

צפו בתקציר: הפרעוש הוליך את האלביסלסטה לניצחון בכורה בטורניר, אחרי שמצא את הראש של רודריגס כבר בדקה ה-13. 0:1 לצ'ילה על בוליביה

תקציר: ארגנטינה - אורוגוואי 0:1/ספורט 1

המחזור השני של בית א' בקופה אמריקה הכניס לטורניר את אורוגוואי, שלא מצאה תשובה לליאונל מסי והפסידה הלילה (בין שישי לשבת) 1:0 לארגנטינה במפגש החם בברזיליה. לפני כן, צ'ילה ניצחה 0:1 את בוליביה בקויאבה.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם ליאונל מסי. AP
שוב בלט. מסי חוגג עם החברים/AP

ארגנטינה - אורוגוואי 0:1

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות - שתיים במוקדמות המונדיאל ואז 1:1 מול צ'ילה בפתיחת הקופה - מסי וחבריו השיגו ניצחון ראשון ביוני, מול יריבה ותיקה שלא ניצחה אותם בחמשת המפגשים האחרונים. אדינסון קבאני אמנם חזר מהרחקה ושיתף פעולה בהתקפה עם לואיס סוארס, אבל אורוגוואי שוב לא כבשה, אחרי תוצאות התיקו המאופסות במוקדמות המונדיאל מול ונצואלה ופרגוואי.

ומנגד? לארגנטינה יש את מסי. הפרעוש שוב היה שתי רמות מעל כל היתר. הוא אמנם לא כבש, אבל בישל את שער הניצחון לקשר האחורי גידו רודריגס, שפתח על חשבון לאנדרו פארדס ונגח לקורה ופנימה בדקה ה-13. לאוטרו מרטינס פספס הזדמנות להגדיל את התוצאה, אבל ארגנטינה בכל מקרה עשתה את הסיפתח שלה בטורניר ותהיה בכל מקרה בשלב הבא.

צפו בניצחונה של צ'ילה

תקציר ניצחונה של צ'ילה 0:1 על בוליביה בקופה אמריקה/ספורט1

צ'ילה - בוליביה 0:1

מאז שלב הבתים ב-1975, צ'ילה לא הפסידה לבוליביה בקופה אמריקה, וגם המפגש בקויאבה לא שינה את המאזן הזה. לה רוחה, אלופת היבשת ב-2015 ו-2016, הגיעה אחרי שלוש תוצאות 1:1 רצופות, אבל הפעם היא הציגה בחלק הקדמי שלה את בן בררטון דיאס, שבהופעת הבכורה שלו בהרכב החזיר עם שער יפה במתפרצת אחרי הכנה של אדוארדו ורגאס בדקה ה-10. אם לא היה אנגלי שכבש ביורו אמש, אז הגיע בררטון, החלוץ בן ה-22 שנולד בסטוק ומשחק בבלקבורן והגיע לנבחרת כי אמו צ'יליאנית, והראה איך עושים זאת נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully