וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ביקר את השיפוט והודה: "לא היינו רגועים, הסתבכנו"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 8:31

בארגנטינה התאכזבו מה-1:1 נגד צ'ילה, שחקני ההגנה ספגו אש. מסי: "איבדנו יתרון וצוות השיפוט לא עזר. לא היה פנדל"

תקציר: צפו בשער של כוכב ארגנטינה ליאונל מסי מול צ'ילה/ספורט1

ליאונל מסי אמנם כבש הלילה (בין שני לשלישי) את השער ה-73 שלו במדי נבחרת ארגנטינה, אבל האלביסלסטה שוב שמטו יתרו נגד לה רוחה ונפרדו ממנה ב-1:1 במשחק הראשון של שתיהן בקופה אמריקה. בדיוק כמו לפני 9 ימים - אז במוקדמות המונדיאל.

מסי מצא הלילה את הרשת בבעיטה חופשית יפהפיה, אבל בארגנטינה שוב נשמעה ביקורת על העזרה המועטה מדי שהוא מקבל מחבריו. ב"קלארין", כוכב ברצלונה קיבל את הציון הגבוה ביותר מבין השחקנים, 7, אבל ההגנה ספגה ביקורת, בעיקר צמד הבלמים לוקאס מרטינס וניקו אוטמנדי והמגן השמאלי ניקו טגליאפיקו.

"הוא כבש שער גדול בבעיטה חופשית ומעבר לכך היה לו משחק טוב", נכתב על מספר 10, "הוא היה נייד וחילק מסירות מצוינות לחבריו". על מרטינס נכתב: "החוליה החלשה בהגנה. שוב עזב את העמדה שלו שלא לצורך והשאיר חורים מאחור. ביצע עבירות מרובות וספג כרטיס צהוב".

שחקן נבחרת ארגטינה, ליאונל מסי ליד השופט וילמאר רולדאן. רויטרס
מסי עם השופט וילמאר רולדאן/רויטרס

מסי אמר: "רצינו להתחיל את הטורניר עם ניצחון, זה היה מאוד חשוב לנו, אבל לא הצלחנו. פגשנו יריבה מאוד חזקה וכך יהיה גם במשחק הבא שלנו נגד אורוגוואי. מדובר בשני משחקים ראשונים מאוד קשים ולכן כל כך רצינו לפתוח עם שלוש נקודות"

צ'ילה איזנה אחרי פנדל שהיא קיבלה בזכות עזרה מ-VAR. ארתורו וידאל הוכשל והחמיץ מהנקודה הלבנה, אבל אלכסיס סאנצ'ס נגח את הריבאונד פנימה. מסי לא אהב את החלטת השיפוט והוסיף: "לא היינו רגועים. עלינו ליתרון ולא ידענו לשמור עליו - וצוות השיפוט לא עזר לנו. אני לא חושב שהיה פנדל, אבל בכל מקרה זה שינה את המשחק. זה היה משחק מסובך עבורנו".

עוד בוואלה!

קופה אמריקה: רק 1:1 לארגנטינה מול צ'ילה, פרגוואי ניצחה את בוליביה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully