וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי חושש מהידבקות בקורונה ו"חולם על תואר עם ארגנטינה"

בית א' בקופה אמריקה ייצא לדרך עם משחק בין ארגנטינה לצ'ילה (00:00, ספורט2). כוכב ברצלונה: "זה הזמן שלנו 'לתת מכה' ולזכות בתואר"

נבחרת ארגנטינה תשחק הלילה נגד צ'ילה (בין שני לשלישי, 00:00, ספורט2) במחזור הראשון של בית א' בקופה אמריקה וכמו תמיד, כל העיניים נשואות לליאונל מסי. כוכב ברצלונה צבר 144 הופעות במדי האלביסלסטה, אבל ב-16 השנים שלו בנבחרת, עדיין לא זכה בתואר.

"אני חושב שזה הזמן 'לתת מכה' והקופה אמריקה הוא הזדמנות טובה", אמר מסי, "החלום הגדול ביותר שלי הוא לזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה. הייתי קרוב הרבה פעמים, אבל לצערי זה לא הצליח. אמשיך לעשות הכול כדי שזה יקרה, עד הרגע שבו לא אוכל יותר".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יש סיבה לחשוש, יש סיבה לחלום. מסי/רויטרס

בתקופתו של מסי ארגנטינה הפסידה בגמר מונדיאל אחד (2014) ובשלושה משחקי גמר על הקופה אמריקה (2007, 2015, 2016). הלילה הוא הוסיף: "היה לי המזל לזכות בכל תואר אפשרי עם ברצלונה ובכל תואר אישי, אבל זה יהיה יפהפה לזכות עם הנבחרת בתואר"

הקופה מתנהל השנה באווירת קורונה. הטורניר הועבר מקולומביה וארגנטינה לברזיל, שחקנים רבים מהנבחרות המשתתפות נדבקו בתקופה האחרונה ומסי אמר: "אנחנו מודאגים כי כולנו מסתכנים בהידבקות בקורונה. אנחנו מנסים להיות זהירים. אנחנו עושים הכול כדי שאף אחד לא ידבק, אבל נדמה שזה לא תלוי רק בנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully