וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "יכול להיות שזה היה המשחק האחרון בקריירה שלי"

17.6.2021 / 23:20

לאחר האליפות של מכבי תל אביב, השחקן הוותיק הודה: "יהיה לי קשה להמשיך עם פציעה כזו". ספרופולוס התגאה, זוסמן רמז על עזיבה, ווילבקין נשם לרווחה והאנטר גילה שכספי שכנע אותו להישאר

מכבי תל אביב חגגה הערב (חמישי) את האליפות ה-55 בתולדותיה והרביעית ברציפות. הצהובים גברו על הפועל גלבוע גליל 67:73 במשחק השלישי בסדרת הגמר, השלימו 1:2 על היריבה הצנועה וגזרו רשתות. טרבל מקומי ראשון לצהובים מאז 2014, אחרי שהם זכו השנה גם בגביע המדינה ובגביע ווינר.

שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות לעונת 2020/21. אודי ציטיאט
עוד צלחת לאוסף. ג'ון דיברתולומאו מניף/אודי ציטיאט

עומרי כספי אמר בסיום: "הייתה שנה לא פשוטה מהרבה בחינות. היו לי חמישה חודשים לא פשוטים מבחינה מנטלית. לחזור מפציעות ושוב להיקלע לתקופת היעדרות. עברתי הרבה בכדורסל, שנה כמו השנה לא הייתה לי. אני צריך עוד לברר איפה אני נמצא מבחינה גופנית. אני לא יודע אם אני אוכל להמשיך עוד עונה. יהיה לי קשה להמשיך עוד עונה עם פציעה. היה לי וירוס, ופציעה במפשעה - זה היה מאוד קשה, בעיקר מבחינה מנטלית. יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי בקריירה".

על חשיבות הזכייה הזו בעיניו: "זה אליפות חשובה מאוד, לסיים עונה עם שלושת התארים המקומיים זה לסיים אותה בטעם טוב. עשינו התאמות מהמשחק אתמול שהיה נוראי ואני חושב שזו אליפות טובה. אני שמח שבסוף עשינו את מה שצריך. סבלנו העונה מחוסר מזל, כמה פציעות שהיו לנו. היינו צריכים להראות יותר טוב על המגרש".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל גלבוע גליל במשחק מספר 3 וזכתה באליפות ה-55 בתולדותיה

לכתבה המלאה
עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מתלבט לגבי ההמשך. עומרי כספי/אודי ציטיאט

המאמן יאניס ספרופולוס התגאה: "הזכייה הזו היא ממש מיוחדת. שיחקנו העונה 79 משחקים, הייתה עונה קשה מאוד עם הרבה משחקים וכל בלגן הקורונה - עונה קשה מאוד. הייתה לנו מטרה להשקיע ולא להפסיד אף תואר בישראל, ובאמת זכינו באליפות, בגביע וגם בגביע ווינר. אני גאה בשחקנים שלנו על הצורה בה בשיחקו בתנאים לא פשוטים. אני לא אוהב לדבר על עצמי, המשחק הוא בשביל השחקנים - הם הגיבורים. כל הקרדיט הולך אליהם".

על ווילבקין אמר המאמן: "אמרתי לו שעכשיו זה הזמן שלו לנוח. היה קשה לו עם כל העצירות במהלך העונה. הוא עשה דברים גדולים מאוד, ועכשיו הוא ראוי למנוחה שלו". על השאלה כיצד היה מתאר את העונה בקצרה: "עונה עם הרבה משחקים".

על ההתמודדות עם הלחץ במכבי תל אביב אמר: "אני חי עם לחץ, הייתי במועדונים גדולים כבר. הלחץ שאני שם על עצמי גדול מהלחץ של המועדון. אני רוצה להצליח ולעשות את העבודה הכי טובה שאני יכול. אולי אני לא מגיע לתארים, אבל אני רוצה לעשות הכי טוב לקבוצה, הלחץ שאני שם על עצמי הוא גבוה מהלחץ של המועדון. זה החיים שלי, אני אוהב לעבוד תחת לחץ. אני לא רוצה לעבוד בלי לחץ".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם היו"ר שמעון מזרחי. אודי ציטיאט
"המטרה הייתה לא להפסיד אף תואר בישראל". יאניס ספרופולוס עם שמעון מזרחי/אודי ציטיאט

סקוטי ווילבקין סיכם: "ההגנה הביאה את האליפות וזה שקלענו יותר. נלחמנו, הראינו אופי ובסופו של דבר השגנו את הניצחון. רצינו לנצח שם כדי לחזור הביתה מוקדם יותר, אבל יותר כיף לחגוג את האליפות כאן אצלנו. זו הייתה העונה הארוכה בקריירה שלי".

יובל זוסמן: "אי אפשר להסביר במילים את העונה הזאת. היה קשה מאוד מנטלית, אבל בשביל להיות ברמות האלה אתה צריך אופי חזק ולהראות מי אתה. עברתי הרבה העונה, עם הפציעה. אני רוצה להודות למאמן הכושר רגב פנאן. אני אדם חזק יותר, התבגרתי - זו הייתה עונה מחשלת. אני מסיים חוזה אחרי שש שנים, אני יודע שעם הזמן יהיו לי חדשות טובות. עומרי כספי בנאדם מדהים, השנה מאוד התחברנו ודיברנו הרבה".

אותלו האנטר: "זה לא היה יותר מדי מותח בסיום. האמנו לכל אורך הדרך שאנחנו יכולים לעשות זאת. שיחקנו חזק ועשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. בסופו של יום, כל אחד מאיתנו יודע מה הוא אמור לעשות. ברגע שהידקנו את ההגנה, הכול היה בצד שלנו. אני מרגיש נהדר, אני לא יודע אם זה המשחק האחרון שלי בקבוצה, אבל אני פשוט שמח על הניצחון והזכייה. עומרי כספי הוא הסיבה שנשארתי כאן".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. אודי ציטיאט
"רצינו לחזור הביתה מוקדם יותר". סקוטי ווילבקין עם בת זוגו/אודי ציטיאט
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' עם אותלו האנטר. אודי ציטיאט
"לא יודע אם זה המשחק האחרון שלי כאן". אותלו האנטר עם אנטה ז'יז'יץ'/אודי ציטיאט

אבישי גורדון, מאמן הפועל גלבוע/גליל: "תמיד אתה חולם ומדמיין כל מני דברים. אני יכול להגיד במאה אחוז שאני גאה קודם כל בדרך ובחזון של חיים אוחיון שהוא איש מיוחד, אני רוצה לומר לו תודה על הצ'אנס הזה. ממשיך דרך כל הגב שקיבלנו מעובד נור ראש המועצה, זה יורד לארצי מנכ"ל הקבוצה, כל הצוות המקצועי, גיא שעשה עבודה מדהימה, ג'ורדן מאמן הכושר, איתי, רון הפיזיותרפיסט. כולם. זאת משפחה אחת שלמה. הקהל שגדל ממשחק למשחק ודוחף אותנו כל הזמן, אנחנו יוצאים עם תסכול כי זו קבוצה עם תקציב בין הנמוכים בליגה שמתמודדת שווה בשווה עם קבוצות של הרבה מיליוני שקלים. אני רק יכול להיות גאה בדרך, בהתקדמות של השחקנים. באופי, במחויבות שלהם. באהבה שלהם ובתשוקה שלהם למשחק".

המאמן הוסיף: "אני בטוח שהרבה שחקנים יתקדמו לקבוצות יותר גדולות. זה היופי של המקום, אתה מתחיל מהתחלה, מביא שחקנים צעירים, ישראלים רעבים, זרים צעירים. זה המקום להיות. מקום מיוחד שמגדל הרבה שנים את הדור הבא של הכדורסל. זו זכות להיות שם. בשבילי זו הייתה חתיכת הזדמנות. אני עדיין לא מוכן במאה אחוז, אני כל הזמן רוצה ללמוד ולהיות חלק. אני לא מתבייש לזוז לצד ולתת למי שיש את הידע לעזור, מה שחשוב זה הקבוצה והשחקנים. לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, נראה איך יתקדם. שום דבר לא בוער, צריך ללכת בתהליך. היה עונה מיוחדת, שנזכור אותה לעוד הרבה שנים. הקבוצה היותר טובה ניצחה, היה חלום וזהו. אני גאה מאוד בשחקנים".

ג'ו תומאסון היה נרגש בסיום: "הייתה לנו עונה מדהימה. עברנו כל כך הרבה כדי להגיע לפה, בגלל זה אני מאוכזב. לפעמים אתה מצליח ולפעמים את מפסיד, נתתי כל מה שיש לי, אני תחרותי. כולנו תחרותיים. כל מה שעשינו השנה, זה משהו שאנשים עוד יזכרו. עשיתי מה שביקשו ממני, אני מאוכזב שהפסדנו אבל אני גאה. אין לנו במה להתבייש, הפסדנו לקבוצה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully