וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ווילבקין וז'יז'יץ' ימשיכו, האנטר יעזוב, כספי, זוסמן וג'ונס מתנדנדים

17.6.2021 / 23:13

אחרי הזכייה באליפות, מכבי תל אביב תגביר את ההכנות לעונה הבאה. ג'ייק כהן וקינן אוואנס אמורים לחתום, ג'וש ניבו, בונזי קולסון ונמניה נדוביץ' מועמדים. עושים סדר

מכבי תל אביב חגגה הערב את האליפות ה-55 בתולדותיה אחרי ניצחון בסדרת הגמר על הפועל גלבוע/גליל. כבר בסוף השבוע צפויים כל השחקנים הזרים והמתאזרחים של הקבוצה לעזוב את ישראל לפגרה וחזרה לארצות הברית וקרואטיה. מי שאמור לחזור, יעשה זאת באמצע אוגוסט להכנות לפתיחת העונה הבאה, אך חלק ארי מהשחקנים לא ישוב. רגע אחרי הזכייה באליפות, סדר בבלאגן לקראת העונה הבאה אצל הצהובים.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
העוגן. ווילבקין/דני מרון

נשארים

רשימת הנשארים בוודאות של מכבי תל אביב קצרה במיוחד. סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' ימשיכו ללבוש צהוב מבין הזרים, ומבין הישראלים רק ג'ון דיברתולומאו נכון לעכשיו ממשיך בוודאות. גם במקרה שלו קיימות אי אלו מחשבות, אך נראה שימשיך בקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן הפועל גלבוע/גליל יותם חנוכי. דני מרון
ימשיך למרות העונה הפושרת. ז'יז'יץ'/דני מרון

האופציות לא ימומשו

טי ג'יי קליין ואותלו האנטר מחזיקים באופציה לעונה נוספת, בשני המקרים במכבי תל אביב יצאו מהחוזים שלהם והשחקנים יעזבו את המועדון. שחקן נוסף שצפוי למצוא את עצמו מחוץ למכבי הוא סנדי כהן, שמעמדו הלך ופחת לקראת סיום העונה.

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר מול שחקן הפועל גלבוע/גליל יותם חנוכי. דני מרון
נפרד. האנטר/דני מרון

מתלבטים לגבי האופציות

כריס ג'ונס ועוז בלייזר נמצאים בסימן שאלה נכון לעכשיו. עד לפני כמה חודשים לא היו יותר מדי התלבטויות לגבי השניים, אבל במקרה של שניהם חל פיחות במעמד לקראת סיום העונה, כשההגעה הצפויה של קינן אוואנס אמורה להוציא את ג'ונס מהקבוצה, ואילו בלייזר תלוי בהתפתחויות בשוק השחקנים הישראלי.

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
יעזוב למרות עונת הפריצה? בלייזר/דני מרון

סימני השאלה הגדולים

לעומרי כספי יש חוזה כשעל פי גורמים שונים במכבי תל אביב יש לקבוצה אפשרות לצאת ממנו. סיום העונה הטוב של כספי עשוי להוביל את המשך דרכו, אך ייתכן שהצדדים יגשו למו"מ על תנאי החוזה במקרה כזה.

אנג'לו קלויארו כבר היה בדרך החוצה ממכבי, כשיש לו חוזה מובטח לעונה הבאה. כעת נראה שהסיכוי שיישאר הוא גבוה מזה שיעזוב.

דראגן בנדר הפצוע צפוי לקבל חוזה מופחת, ולערוך את השיקום שלו בישראל, לקראת חזרה אפשרית באזור חודשים פברואר-מרץ.

יובל זוסמן לא מחזיק בחוזה, ושוקל לעזוב לאירופה. המצב של עודד קטש בפנאתינייקוס עשוי לטרפד את המעבר האפשרי שלו לפאו, כשבמכבי תל אביב רוצים שימשיך. למרות שמועות ברחבי אירופה, במכבי תל אביב מעריכים נכון להיום שקיים סיכוי טוב שזוסמן יחתום בסוף על חוזה ארוך טווח חדש.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
המעמד הרעוע של קטש ביוון יטרפד את המעבר? יובל זוסמן/דני מרון

קרובים להצטרף

ג'ייק כהן אמור להיות שחקן החיזוק הישראלי הראשון שמצטרף למכבי תל אביב. בקבוצה נמצאים בקשר עם השחקן שסיים עונה בינונית בספרד. אם יגיע, יהיה זה על חשבונו של טי ג'יי קליין.

קינן אוואנס צפוי להיות שחקן החיזוק האמריקאי הראשון שיחתום. הגארד של הפועל חיפה סיכם עקרונית את תנאיו במכיב תל אביב על חוזה לשנתיים.

שחקן הפועל חיפה קינן אוואנס. מאור אלקסלסי
החיזוק הראשון? קינן אוואנס/מאור אלקסלסי

עוד על הפרק

ג'וש ניבו מהפועל אילת היה בקשר עם אנשי מכבי לאורך שלבים ארוכים של העונה, והוא עשוי להצטרף. שמות נוספים שנמצאים נכון לעכשיו על הפרק הם בונזי קולסון, שחקן השנה בליגת האלופות של פיב"א ונמניה נדוביץ' שחקנה של פנאתינייקוס, בהנחה שייצא מחוזהו אצל הירוקים.

עידן זלמנסון חוזר אוטומטית לסגל של מכבי תל אביב ובקבוצה יצטרכו לקבל החלטה האם לצרפו לסגל או לשחררו בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully