וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה רשמית לחלוץ הספרדי פראן סול

17.6.2021 / 15:50

המחליף של פשיץ'? כוכב טנריפה שכבש 10 שערים בליגה השנייה בספרד בעונה החולפת שייך לדינמו קייב, איתה הצהובים רוצים להתחלק בשכרו. סול בן ה-29 גדל בריאל מדריד, פרץ בווילם II ההולנדית אך סבל מפציעות באוקראינה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

מכבי תל אביב הגישה הצעה כספית לצירוף החלוץ הספרדי פראן סול. במחזיקת הגביע מנסים לצרף חלוץ זר אחרי הפרידה מאלכסנדר פשיץ', והחלוץ בן ה-29 ששיחק בעונה שעברה בטנריפה מהליגה השנייה בספרד וכבש 10 שערים, מבוקש בקרית שלום.

פראן סול במדי דינמו קייב (מימין). Efrem Lukatsky, AP
דינמו קייב תשתתף בשכרו? פראן סול/AP, Efrem Lukatsky

שכרו של סול נע סביב מיליון יורו, אבל בדומה לטנריפה שהתחלקה בשכרו עם דינמו קייב המחזיקה בכרטיסו גם מכבי תל אביב רוצה את אותו מתווה והגישה הצעה כספית במטרה שהאוקראינים ישלימו את שכרו למיליון יורו.

הבעיה היא שלסול יש חוזה לעוד שנתיים בדינמו קייב, והקיץ הקבוצה רוצה למכור אותו לכל המרבה במחיר, ומכבי תל אביב תצטרך לסגור גם את הנושא הזה מול האוקראינים כדי שהוא יגיע לישראל.

סול גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד. לאחר מכן יצא להשאלות בלוגו ואוביידו, עד שעבר ב-2014 לוויאריאל ושיחק בעיקר בקבוצת המילואים. בקיץ 2016 חתם בווילם II ההולנדית ושם פרץ עם 39 שערים בשנתיים וחצי.

היכולת הטובה גרמה לדינמו קייב לשלם עליו 3 מיליון יורו בינואר 2019, אבל הוא הסתפק בשני שערים והושבת לתקופה לא קצרה בגלל פציעות. בתחילת העונה האחרונה הושאל לטנריפה וכבש 10 שערים בליגה השנייה בספרד, וכעת חזר לאלופת אוקראינה, אצלה יש לו חוזה לשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully