וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גל כהן מונה לעוזר מאמן

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 16:53

בלם העבר ישמש כעוזרו של ארווין קומאן: "שמח וגאה, אני מחכה בקוצר רוח לפתיחת האימונים ולמסע המשותף שלנו ביחד"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

בבית"ר ירושלים קיבלו תגובות רבות מצד האוהדים לפרסום אתמול (רביעי) בוואלה! ספורט, לפיו מכבי תל אביב רוצה את אביאל זרגרי ומציעה כסף ושחקנים תמורתו. ייאמר לזכותו של משה חוגג כי מצד אחד הוא לא פתח במו"מ עם אף קבוצה בנושא, אך מנגד כן שומע הצעות ולא מבטל את האפשרות. בשיחות סגורות שערך לאחרונה גם אמר: "רק הצעה בלתי סבירה תגרום לי לנהל מו"מ על אביאל זרגרי".

עם זאת, הכול נזיל עם הבעלים ובית"ר ירושלים הנוכחית. המועדון זקוק להזרמת כספים גדולה מאוד מצד חוגג - לפחות 15 מיליון שקל כדי לפתוח את העונה, וזה עוד לפני שצורפו שחקני רכש. זרגרי בן 18 מרוויח משכורת חייל והוא נחשב אטרקטיבי מאוד עבור הקבוצות גדולות, המנסות לשים יד על כל כישרון ישראלי. גורמים המעורים בפרטים העריכו אתמול כי אם לא יהיה שינוי משמעותי ברמת ההשקעה של חוגג במועדון, לא תהיה ברירה אלא למכור את הקשר הצעיר - בין אם בקיץ, בינואר או בסיום העונה הבאה.

מבחינת חוגג, עלי מוחמד צריך להימכר, גם ירדן שועה על המדף, אך תגובות האוהדים אתמול הבהירו לו היטב כי זרגרי מבחינתם הוא קו אדום וממנו אין דרך חזרה. גורמים בבית"ר הוסיפו אתמול: "חוגג קשוב לאוהדים, אבל נראה אותם נותנים לו כתף ברגע האמת, כשצריך יהיה לקנות מנויים ולקחת חלק בנטל. בלי הכנסות, כל שחקן יכול להיות על המדף".

בית"ר ירושלים הודיעה כי גל כהן ישמש כעוזרו של ארווין קומאן. כהן בן ה-39 שיחק בעבר בהפועל פתח תקוה, בני יהודה והפועל חיפה ושימש כמאמן הנוער של הפועל רעננה ולאחר מכן כעוזר מאמן ומאמן הקבוצה הבוגרת. כהן אמר: "אני שמח וגאה להגיע למועדון מכובד ומפואר כמו בית"ר ירושלים ולהיות עוזרו של ארווין קומאן. מחכה בקוצר רוח לפתיחת האימונים ולמסע המשותף שלנו ביחד".

שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי. דני מרון
מכירתו תהיה קו אדום? זרגרי/דני מרון

סימן לאופיטימיות? בית"ר ירושלים העבירה בשבוע האחרון למכבי חיפה קרוב למיליון שקל כחלק מעסקת ירדן שועה, כאשר שני תשלומים נוספים צפויים לרדת במהלך העונה שבפתח.

בקבוצה מהבירה אישרו כי אכן יש התעניינות ממכבי חיפה בעלי מוחמד אך השיחות כרגע הן ברמת גישוש. שמו של מקסים פלקושצ'נקו עלה במסגרת השיחות כאופציה לעשות את הדרך ההפוכה, אך עדיין לא ברור לאן הדברים יתקדמו.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
על הכוונת. פלקושצ'נקו/שלומי גבאי

ארווין קומאן אמור לנחות בישראל ב-24 לחודש, בתקוה שעד אז כל הפרוצדורות סביבו יסתיימו. המאמן ההולנדי קיבל אתמול את החיסון השני לקורונה וכעת מטפל בהסדרת מסמכי הכניסה לישראל על מנת להגיע בשבוע הבא. קומאן צפוי לראיין מספר מועמדים נוספים למשרת עוזר המאמן ולהחליט בשבוע הבא באופן סופי מי יעמוד לצידו על הקווים.

בנוגע לטיסה למחנה בארה"ב, הזרים של הקבוצה וחלק מהישראלים בכל מקרה לא יספיקו להגיע לארץ בזמן, ובפני המועדון שתי ברירות: הראשונה לבטל את המסע, והשניה היא שחלק מהשחקנים יצטרפו לאחר מספר ימים, אופציה אותה לא אהב קומאן ולכן מרבית הסיכויים שבבית"ר יוותרו על ההשתתפות בטורניר.

חברת shincoin, שעוסקת בתחום הקריפטו, חתמה על הסכם חסות עם המועדון והלוגו שלה יתנוסס על גב החולצה התחתון של השחקנים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully