וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר הורחק מ-6 משחקי ליגה, סלים טועמה מ-2, קנס להפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב נענש בעקבות התנועות המגונות בגמר הגביע וההתפרצות לעבר השופט, ויחזור רק במחזור השביעי. עוזרו התנצל וקיבל עונש מופחת, 40 אלף שקל קנס למועדון

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

נציגי הפועל תל אביב ומכבי תל אביב עמדו הערב (רביעי) לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות אירועי גמר גביע המדינה. מאמן האדומים ניר קלינגר הורחק מ-6 משחקי ליגה בפועל וקיבל קנס בגובה 5,000 שקלים, עוזרו סלים טועמה הורחק מ-2 משחקים ונקנס ב-1,500 שקלים והפועל תל אביב נקנסה ב-40 אלף שקלים.

משמעות הדבר שקלינגר יעמוד על הקווים בגביע הטוטו, אבל בליגה יישב ביציע עד המחזור השביעי. עוזרו יוכל לרצות את העונש בגביע הטוטו.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב משתולל על השופט מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניר קלינגר מול השופט ארז פפיר בגמר הסוער/ברני ארדוב

קלינגר, שהתפרץ כלפי השופט ארז פפיר בגמר וביצע תנועות מגונות לעבר אוהדי מכבי תל אביב, עמד לדין בגין הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות ואמר במהלך הדיון: "ברור שמגיע לי עונש, אבל לא התפרעתי ולא קיללתי. אמרתי לפפיר שהוא לא ישכח את המשחק הזה".

עוזרו טועמה התנצל על האצבע המשולשת לעבר הקהל הצהוב: "התנועה שעשיתי זה לא הסגנון שלי, אני מקווה שתבינו מה עברתי. יצא ממני משהו שלא יצא במשך 20 שנה של שתיקה והבלגה. כל הזמן זרקו עליי דברים וקיללו, עד שאיבדתי את העשתונות. ישבו לי על הראש. אני יודע שעשיתי טעות ומתנצל על זה".

בהחלטתו כתב הדיין: "קלינגר מודה כי נכנס למגרש פעמיים, אך לטען להגנתו כי זה נעשה על מנת להרחיק את שחקנים. בכל הכבוד, טענה זו אינה טענת הגנה ראויה. מר קלינגר שהה בתחומי המגרש כמאמן ולא כחבר בצוות האבטחה, ואין הוא יכול לחדור לתחומי המגרש על דעתו טרם שריקת הסיום, תהא הסיבה אשר תהא. לדברים יש משנה תוקף כאשר הוא מאשר כי בחדירתו למגרש בפעם השנייה אמר את 'אשר על ליבו' לשופט ולא הסתפק בהרחקת השחקנים. חמור ממנו האירוע אשר הונצח במצלמות ובמהלכו נראה מר קלינגר עושה תנועות מגונות. גם אם קהל היריבה חצה את הגבולות בקריאותיו, אין בו להצדיק פטור מאחריות. לא רק שתנועתו של קלינגר הייתה על המדרג החמור של סקאלת 'ההתנהגות הבלתי הולמת', אלא שחומרה יתרה יש למצוא באכסניה בה נעשתה העבירה: משחק גמר גביע המדינה, בנוכחות הנשיא, משודר בפריים-טיים בערוצים ארציים. באירוע כזה יש לצפות מבעלי תפקידים כי ינהגו מנהג כפול ומכופל של ריסון בתגובותיהם".

*** עוד בבית הדין: מכבי חיפה נקנסה ב-20 אלף שקלים בעקבות התפרעות אוהדים שביעית העונה במשחק האליפות, וקיבלה קנס נוסף של 3,000 שקלים על הפרת נהלים בטקס האליפות עם כניסת בני משפחות ומקורבים אל המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully