וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה יקבל מאמן אחר: סקוט ברוקס עזב את וושינגטון, סטן ואן גנדי פוטר מניו אורלינס

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 20:54

המאמן שסיים את חוזהו אחרי ההדחה מהפלייאוף לא הצליח להגיע לסיכום על חוזה חדש ויחפש קבוצה אחרת. ג'ייסון קיד אחד המועמדים לאמן את הפליקנס

סקוט ברוקס על העובדה שאבדיה לא הגיע לקו העונשין במשך חודש/חשבון הטוויטר של הוויזארדס
דני אבדיה עם מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס. Will Newton, GettyImages
לא ישתפו פעולה בעונה הבאה. ברוקס ואבדיה/GettyImages, Will Newton

אחרי שרשם את עונת הבכורה שלו ב-NBA עם סקוט ברוקס כמאמן, דני אבדיה יצטרך להתרגל למאמן חדש בעונה הבאה. זאת לאחר שוושינגטון לא הגיעה להבנות עם ברוקס על חוזה חדש ושני הצדדים סיכמו על פרידה הדדית. החוזה של ברוקס מסתיים אוטומטית אחרי הפלייאוף, אליו הקבוצה הצליחה להעפיל אך הודחה בסיבוב הראשון על ידי פילדלפיה.

סקוט ברוקס, שבמשחקים רבים במהלך העונה הסדירה נתן לדני אבדיה מקום בחמישייה, אימן בנוסף לוושינגטון את אוקלהומה סיטי, סקרמנטו ודנבר. הוא השיג עם הוויזארדס מאזן של 34 ניצחונות ו-38 הפסדים בעונה הסדירה, אך הקבוצה צברה הרבה ניצחונות בחלק האחרון של העונה והצליחה להיכנס לפלייאוף דרך טורניר הפליי-אין שבו היא הפסידה לבוסטון, אך ניצחה את אינדיאנה.

מאמן דטרויט פיסטונס לשעבר, סטן ואן גנדי. AP
נכשל וסיים את תפקידו. ואן גנדי/AP

אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד סטן ואן גנדי פוטר מתפקידו כמאמן ניו אורלינס. המאמן בן ה-61, שהחליף בתפקיד את אלבין ג'נטרי ב-22 באוקטובר 2020, הוביל את הקבוצה אל המקום ה-11 בלבד עם מאזן של 41:31, כך שהיא לא נכנסה אפילו אל הפליי אין וסיימה את העונה שלה בשלב מוקדם מאוד.

באשר לחיפושים אחרי מאמן מחליף, הפליקנס צפויים לחזור אל מעגל המאמנים שהיו מועמדים לתפקיד גם בעונה שעברה, כולל העוזרים ז'אק וון ואימה אודוקה (ברוקלין), צ'ארלס לי (מילווקי) וג'ייסון קיד שמשמש כעוזר מאמן בלייקרס.

ואן גנדי בן ה-61 אימן בעבר קבוצות מכללות ובשנת 1995 עבר ל-NBA ושימש כעוזר מאמן במיאמי עד 2003, אז מונה למאמן הראשי שלה. ב-2007 הוא עבר לאורלנדו, אותה אימן במשך חמש שנים וב-2014 הפך למאמן דטרויט, שם עבד ארבע שנים לפני שבאוקטובר 2020, כאמור, מונה למאמן ניו אורלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully