וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגה היסטורית: דוראנט קלע 49, ברוקלין ניצחה 108:114 את מילווקי ועלתה ל-2:3

בלי קיירי אירווינג, עם ג'יימס הארדן במשחק קאמבק נוראי, אחרי פיגור 16 במחצית, KD סיפק הצהרה מול יאניס: טריפל דאבל נדיר ו-31 נקודות במחצית השנייה סחפו את הנטס ל-108:114 דרמטי במשחק החמישי של חצי גמר המזרח, וסידרו עוד תפנית בסדרה ההפכפכה. 34 לאנטטוקומפו

נראה שהוא השחקן הטוב בעולם כרגע: קווין דוראנט סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) תצוגה היסטורית ונדירה, והצעיד את ברוקלין לניצחון 108:114 על מילווקי במשחק החמישי של סדרת חצי גמר המזרח המדוברת, שקבע 2:3 לנטס בסדרה. ללא קיירי אירווינג הפצוע (שספק אם יחזור בהמשך הסדרה), עם ג'יימס הארדן כשיר חלקית וביכולת חלשה, אחרי מחצית ראשונה דומיננטית של הבאקס, KD סיפק את אחד מהמשחקים הטובים בקריירה שלו, אם לא הטוב שבהם.

זה הסתיים עם טריפל דאבל היסטורי: 49 נקודות (16 מ-23 מהשדה, 4 מ-9 מהשלוש, 13 מ-16 מהעונשין), 17 ריבאונדים, 10 אסיסטים וגם 3 חטיפות ושתי חסימות , והכל מבלי שירד מהפרקט ולו לשנייה אחת, במשחק הקרבה יוצא דופן שהמחיש לא רק את הכישרון הנדיר שלו, אלא גם המון אופי ועצבים מברזל. דוראנט הפך לשחקן הראשון אי פעם שמגיע ל-45 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים במשחק פלייאוף, היה אחראי ישיר ל-74 מ-114 הנקודות של הנטס (69 אחוז), דייק ב-69.6 אחוז מהשדה (האחוז השלישי הכי גבוה אי פעם במשחק של 40 נקודות בפלייאוף), וקלע 31 נקודות במחצית השנייה (הפעם הראשונה ב-25 השנים האחרונות ששחקן של ברוקלין קולע 30 ומעלה במחצית במשחק פלייאוף).

שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, ג'יימס הארדן. רויטרס
משחק בלתי נשכח. דוראנט עם הארדן/רויטרס
קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Kathy Willens, AP
לא ירד מהפרקט. דוראנט/AP, Kathy Willens

גם לברון נשאר ללא מילים

בתחילת המשחק, נראה היה שהכל הולך נגדו. ג'יימס הארדן אמנם קיבל את האישור לעלות לשחק אחרי שהחמיץ את המשחקים האחרונים, אבל נראה חלוד ולא בכושר, סיים את המחצית הראשונה ללא נקודות (פעם ראשונה בקריירה שהוא לא קולע במחצית שלמה במשחק פלייאוף), ולמרות יכולת אישית טובה של דוראנט, יאניס אנטטוקומפו והבאקס נראו דומיננטיים ועדיפים, עם רבע ראשון של 15:29 שנתן להם רוח גבית, ויתרון של 16 בירידה להפסקה.

אבל אז הגיעה המחצית השנייה, ודוראנט התפוצץ. בהיעדרה של צלע שנייה שתסייע לו ותפחית ממנו עומס, הפך ג'ף גרין לאקס הפקטור של הנט כשסיים משחק נדיר עם 27 נקודות כולל 7 מ-8 מהשלוש, ועזר ל-KD לנגוס לאט לאט בהפרש של מילווקי. אחרי שכל הפער נסגר, הכל התנקז לדקות האחרונות, בהן דוראנט קלע שתי שלשות גדולות, הוסיף שלוש קליעות עונשין וראה מנגד את אנטטוקומפו מראה שוב את עקב האכילס שלו עם שתי החטאות מהקו בזמן קריטי.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Kathy Willens, AP
יצליח להתאושש מזה? יאניס/AP, Kathy Willens
ג'ף גרין, ברוקלין נטס, מול יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Kathy Willens, AP
האקס פקטור. ג'ף גרין/AP, Kathy Willens

מלבד דוראנט וג'ף גרין המצוינים, עם בלייק גריפין המשיך את הסדרה הטובה שלו כשתרם 17 נקודות. ג'יימס הארדן נראה חלוד ולא בכושר, וסיים את משחק הפלייאוף החלש בקריירה שלו עם 5 נקודות כולל 1 מ-10 מהשדה ו-0 מ-8 מהשלוש, אבל גם עם 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. למזלו, דוראנט עשה (כמעט) הכל לבדו.

בצד השני, יאניס אנטטוקומפו היה מצוין, אבל צעד אחרי דוראנט. הוא סיים עם 34 נקודות, 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים ושתי חסימות, נעז ב-25 ו-5 אסיסטים של כריס מידלטון וב-19 ו-8 של ג'רו הולידיי, אבל איכשהו גם זה לא הספיק הלילה. הבאקס יגיעו למשחק 6 בעוד יומיים במצב של להיות או לחדול, ומול דוראנט הבלתי עציר, ינסו בכל זאת לסדר עוד תפנית בסדרה ההפכפכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully