וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ממשיכה לחכות לחוגג: "בסוף הוא ישקיע כסף, לא תהיה לו ברירה"

16.6.2021 / 10:03

הבעלים עדיין לא החליט מה יהיה גובה התקציב, השחקנים לחוצים והסוכנים בהמתנה, אבל בקבוצה מהבירה נשמעים גם קולות אופטימיים: "אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית, חוגג יאבד הכל. הוא מבין שזה לא יכול להימשך". המסע לארצות הברית יבוטל בשל הלו"ז הצפוף?

מתיחות גדולה בבית"ר ירושלים בעקבות חוסר הוודאות הכלכלי והבקשות לקיצוצים. עובדי המועדון משוחחים ביניהם ומנסים לדלות פרטים מכל גורם אפשרי, אבל בשורה התחתונה כולם מחכים למוצא פיו של משה חוגג ולהחלטה שלו אם להשקיע עוד כסף בקבוצה. למרות הלחץ, יש במועדון גם מי שנשאר אופטימי. "עם הסגל הנוכחי, הקבוצה יורדת ליגה וזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לחוגג. גם אם הוא היה רוצה למכור את הקבוצה, הוא יאבד את הכל", אמרו גורמים במועדון. "בסוף הוא ישקיע, אין לו ברירה. הוא קורא את המפה, מבין מה קורה עם הקהל ויודע שזה לא יכול להימשך יותר מדי זמן".

בבית"ר טענו בסוף השבוע שחוגג יצטרך להעביר סכום של 13-15 מיליון שקל רק כדי לעמוד בהתחייבויות קודמות, עוד לפני שיצורף אפילו שחקן רכש אחד. זה מה שגורם למצוקה גדולה. "לא מדובר פה ב-2-3 מיליון שקל, אנשים לא מבינים איזה סכומים חוגג השקיע בשנים האחרונות. הוא עדיין מחפש פתרונות, גם לעונה הנוכחית", אמרו במועדון.

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
מועדון בהקפאה. חוגג/דני מרון

בשלב זה המועדון עדיין לא החל בשיחות עם השחקנים ועובדי המועדון בנוגע לקיצוץ, אך אם חוגג לא ישקיע לא תהיה ברירה אלא לעשות זאת בהקדם האפשרי. מוני ברוש, אלי אוחנה וחיים נבון יצטרכו לבצע קיצוצים בכל שדרת המועדון.

סוכני שחקנים מספרים שבית"ר העבירה להם מסרים כי בשלב הזה עדיין עובדים על התקציב ולכן לא יכולים להגיש הצעות כספיות לשחקנים, ולכן הם מתבקשים להמתין.

בבית"ר עדיין עובדים על הפרוצדורות לשחקנים לקראת הטיסה לארצות הברית, אך בשלב זה נראה שקיומו של המסע מוטל בספק בשל לוח הזמנים הצפוף. בבית"ר ביקשו מכל הזרים למלא מסמכים במהירות, אך הסיכוי להנחיתם בישראל עד סוף השבוע לא גבוה, מה גם שחלק מהישראלים נמצאים בחו"ל. בכל מקרה, בבית"ר יעשו את מירב המאמצים כדי לקיים את המסע, משום שההכנסה מהטורניר בו היא אמורה להשתתף אמורה לסייע לקבוצה כלכלית בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully