וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר כבר מיואשים: "האחים ניסנוב עושים לחוגג בית ספר"

14.6.2021 / 6:15

העזיבה של עידן ורד והחתימה הצפויה שלו בהפועל תל אביב העלו חששות: "פעם ניסינו להיאבק במכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל אם לא יצרפו שחקנים רציניים, הקבוצה תהיה מבישה". דור אלו ואורי מגבו עדיין רחוקים: "בית"ר מחפשת שחקנים בתקציבים של קבוצה קטנה"

העזיבה של עידן ורד והחתימה הצפויה שלו בהפועל תל אביב, מגבירה את תחושת הייאוש בבית"ר ירושלים. שחקנים בקבוצה מהבירה אף אמרו אמש (ראשון) בקול ברור: "לפני שנה-שנתיים ניסו לתת פייט למכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל היום האחים ניסנוב עושים לחוגג בית ספר ומביאים שחקנים איכותיים שהוא לא יכול להחזיק או לצרף. זה בלתי ייאמן. אם לא יצרפו כאן שחקנים רציניים, הקבוצה תהיה מבישה גם בעונה הבאה".

גם אתמול נעשו ניסיונות לקשר בין ורד לבית"ר ולנסות לעשות מהלך של הרגע האחרון, אך בסופו של דבר חוגג לא הגיש הצעה ולא באמת רצה את הקשר בקבוצה.

כך או כך, המהלך רק מגדיל את חוסר הוודאות סביב הקבוצה, שמורגש היטב במועדון. שחקנים ועובדים אחרים במועדון מבינים שאין כיוון לקבוצה, הם מדברים על כך שחוגג בכלל לא רואה את העתיד שלו בבית"ר ומחפש לברוח או לא להשקיע, והאנטגוניזם של הקהל כלפי הבעלים בשיאו. הזרים ששומעים על מצב הקבוצה לא מתלהבים לחזור ארצה ומבקשים מסוכניהם לבדוק להם אופציות, ואפילו דור אלו ואורי מגבו, שחקנים בשכר של לא יותר מ-70-80 אלף דולר, לא הגיעו להסכמות.

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, ליד חבר הכנסת ניר ברקת. דני מרון
רק מחפש את הדרך החוצה? משה חוגג/דני מרון

ארווין קומאן חגג בסוף השבוע בפורטוגל את חתונת אחיינו, בנו של אחיו רונאלד, ואמור לחזור היום לעניינים. בשלב הזה שחקנים אותם סימן המאמן לא באים בחשבון מבחינה כלכלית ובמועדון ייקחו את הזמן, כאשר הדגש הוא על שחקנים חופשיים בסכום של לא יותר מ-120 אלף יורו. גם סוכנים שנמצאים בקשר עם בית"ר אומרים: "הם מחפשים שחקנים זרים וישראלים בתקציבים של קבוצות קטנות. יהיה להם קשה למצוא זרים שיעזרו להם, אולי הם צריכים להתמקד דווקא בשוק הישראלי ולקחת את מה שיש".

בתקשורת היוונית דווח היום שפנאתינייקוס מביעה עניין בעלי מוחמד, אבל לא מוכנה לדרישות של בית"ר ירושלים. הצהובים-שחורים קיבלו על מוחמד שתי הצעות, אבל אף אחת מהן לא עולה על 700 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully