וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלות טכניות ימנעו מבית"ר ירושלים לטוס למסע המשחקים בארה"ב?

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 19:38

השחקנים שנמצאים בחו"ל חייבים להגיע בימים הקרובים כדי לשהות במדינה ירוקה 14 יום לפני הטיסה. טרם הוגשו הצעות לאלו ומגבו

בית"ר ירושלים אמורה לצאת ב-4 ביולי למסע משחקים ומחנה אימון בן 11 יום בוושינגטון, ארה"ב, אך היא עומדת בפני כמה בעיות פרוצדוריאליות. במועדון עמלים על מנת לארגן לכל מי שצריך ריאיון בשגרירות ארה"ב ולאחר מכן קבלת ויזה, אך על מנת לנחות שם, על כל שחקן יהיה לשהות לפחות 14 יום במדינה ירוקה. על מנת לדאוג לכך, בית"ר צריכה שכל הזרים ינחתו כבר בימים הקרובים וכמוהם הישראלים ששוהים בחופשה בחו"ל.

בשלב זה הנושא מורכב וכלל לא בטוח שבמועדון יספיקו להשלים את כל עבודת הניירת בזמן. תיתכן סיטואציה לפיה הקבוצה תצא לארה"ב עם סגל חלקי, כאשר שחקנים נוספים יצטרפו כעבור מספר ימים. המשחקים עצמם צפויים לייצר לבית"ר ירושלים הכנסה של 1.5-2 מיליון שקל.

דור אלו שחקן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
עדיין מחכה. אלו/אודי ציטיאט

דור אלו ואורי מגבו ממשיכים להמתין להצעות של בית"ר, אך בודקים אופציות נוספות. המצב במועדון מדאיג מאוד את עובדיו וכולם מחכים למוצא פיו של משה חוגג, שברור שללא השקעה כספית משמעותית מצדו הקבוצה לא תוכל לצרף שחקני רכש משמעותיים ותצטרך לקצץ בכח אדם והוצאות בכל שדרת המועדון. גילי לבנדה ואסי דומב רואיינו בזום על ידי ארווין קומאן לתפקיד עוזר המאמן, כאשר ייתכן כי מועמד או שניים נוספים ירואיינו בשבוע הבא. חיים שאבו אינו מעוניין לשמש כעוזר וירד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully