וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שלומי אזולאי חתם לשנתיים

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 15:28

הקשר בן ה-31 מצטרף לעידן ורד ורז טוויזר: "מועדון ענק, עוד לפני שחתמתי כבר התחלתי להרגיש את האהבה והטוטאליות של האוהדים לקבוצה ואני כבר מחכה לפגוש אותם בבלומפילד"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

שרשרת ההחתמות של הפועל תל אביב נמשכת והיום (חמישי) הצטרף לקבוצה גם שלומי אזולאי. הקשר בן ה-31 חבר לעידן ורד שחתם ביום שני וכן לרז טוויזר הצעיר שנרכש מהפועל עכו. האדומים לא מתכוונים להסתפק בכך ומנהלים מגעים גם עם בן שהר מתוך כוונה לצרפו בקרוב.

אזולאי אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במועדון ענק בכדורגל הישראלי. אחרי תקופה נהדרת באשדוד, אני מגיע לאתגר חדש בהפועל תל אביב, מועדון עם קהל מדהים שתמיד ריגש אותי בתור יריב, אז אני רק יכול לדמיין מה מרגיש שחקן שלובש את המדים של הקבוצה. עוד לפני שחתמתי כבר התחלתי להרגיש את האהבה והטוטאליות שלהם לקבוצה ואני כבר מחכה לפגוש אותם בבלומפילד. אני רוצה להודות לכל האנשים שגרמו למהלך הזה לקרות, חובת ההוכחה עליי ואעשה הכל בכדי שנעשה עונה טובה".

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
אתגר חדש. שלומי אזולאי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

אזולאי הוא השישי שמצטרף ל"מועדון השחקנים ששיחקו בארבע הגדולות" (הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים) לצד מאור בוזגלו, איתי שכטר, אלון מזרחי, יוסי קרמר ושון גולדברג. הוא הגיע למתחם חודורוב אחרי שנתיים מוצלחות במ.ס. אשדוד והעדיף את ההצעה הכספית של האדומים על פני החוזה שהוצע לו במועדון של ג'קי בן זקן.

אזולאי שיחק בעבר גם בהפועל פתח תקוה, הפועל הרצליה, הפועל חיפה, הפועל ראשון לציון ועירוני קרית שמונה. במדי האחרונה שיתף פעולה עם שלומי אזולאי החלוץ, איתו ישחק גם עכשיו.

בנוסף הודיעו האדומים על החתמתו של ג'ורג' דיבה לשלוש שנים. הבלם בן ה-22 ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל עכו אמור לשמש כשחקן מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully