וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עידן ורד ורז טוויזר חתמו, גיא מלמד מועמד. ורד: "נרגש להגיע למועדון הגדול הזה"

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 20:31

פרק חדש בקריירה לקפטן בית"ר ירושלים היוצא, שסיים את דרכו בקבוצה מהבירה ואמור להפוך לאחד משחקני המפתח בסגל החדש של ניר קלינגר. גם רז טוויזר חתם אחרי שהגיע מהפועל עכו, נבחנת האפשרות לצרף את מלמד, מו"מ מתקדם עם בלם הפועל עכו ג'ורג' דיבה

עידן ורד חתם היום בהפועל תל אביב והחל פרק חדש בקריירה. קפטן בית"ר ירושלים, שסיים את דרכו בקבוצה מהבירה, מצטרף לסגל המסקרן של ניר קלינגר ואמור להיות אחד משחקני המפתח של האדומים בעונה הבאה.

הקשר אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להגיע למועדון הגדול הזה. מודה על האמון והרצון של כלל הגורמים, הבעלים, ההנהלה, המאמן והצוות המקצועי שנתנו לי הרגשה טובה מתחילת המשא ומתן. מצפה לפגוש את הקהל באימון הפתיחה ובהמשך גם בבלומפילד".

ורד, 32, גדל במחלקות הנוער של הכח עמידר רמת גן ובית"ר ירושלים, ועלה לקבוצה הבוגרת של הצהובים-שחורים ב-2007. אחרי תקופה מצוינת בבירה עבר ב-2010 למכבי חיפה, בה שיחק עד 2015, לפני שהחל את הפרק האירופי שלו וחתם בכוכב האדום בלגרד. לאחר 10 משחקים באוטווה פיורי בארצות הברית שב ארצה, לקדנציה שנייה בבית"ר ירושלים, בה שיחק עד סיום העונה הנוכחית.

"בית"ר והפועל זה שני הפכים, כולם מכירים את ההיסטוריה", אמר ורד בריאיון לוואלה! ספורט. "לפני חודשיים-שלושה הייתי בטוח שאני נשאר בבית"ר והכל כרגיל, אבל החיים הם לא צפויים ולפעמים צריך לקבל החלטות שיעשו לך טוב ולהיות במקום שרוצים אותך ומאמינים שאתה יכול לעזור ולתרום. בסוף אני מקצוען שלא יכול לכפות את עצמו על מועדון".

עידן ורד שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
פרק חדש. ורד/אתר רשמי, הפועל תל אביב
שרון ניסנוב, גלעד קצב, רז טוויזר, עם חתימתו בקבוצתו החדשה הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
חיזוק נוסף. טוויזר לצד ניסנוב וקצב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

קצת אחרי ורד, הצטרף להפועל תל אביב גם החלוץ רז טוויזר, שחתם לשלוש שנים והגיע מהפועל עכו תמורת 400 אלף שקל.

השחקן בן ה-22, שכבש העונה 12 שערים בליגה הלאומית, אמר לאחר החתימה: "גאה ונרגש לחתום במועדון מפואר כמו הפועל תל אביב. מודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי. אני מגיע במטרה לעבוד קשה ולהצליח עם הקבוצה. כבר לא יכול לחכות למשחק הראשון מול האוהדים האדומים. יאללה הפועל".

בנוגע לשלומי אזולאי שתנאיו סוכמו, הצדדים יחליפו טיוטות מתוך רצון להגיע לחתימה בימים הקרובים. שחקן נוסף שאמור להצטרף לסגל הוא בלם הפועל עכו ג'ורג' דיבה, שנמצא במו"מ מתקדם.

כמו כן, הפועל תל אביב בוחנת לצרף את גיא מלמד, החלוץ הישראלי ששיחק בעונה שעברה בסקוטלנד, שכרגע שחקן חופשי. העדיפות הראשונה של האדומים בעמדת החלוץ היא בן שהר אך כרגע יש פערים עם השחקן, ולכן בקבוצה בודקים את האפשרות של מלמד, וכמו כן של חלוץ זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully