וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי פרש מכדורגל: "הגוף מסרב לבצע את הפעולות כמו פעם"

החלוץ שכיכב בהפועל תל אביב ושיחק גם בבונדסליגה תלה באופן רשמי את הנעליים ונפרד באינסטגרם: "אנסה לתרום לדור הצעיר"

עומר דמארי הודיע הערב (שני) באופן רשמי על פרישה מכדורגל. מוקדם יותר כבר פורסם כי החלוץ שמזוהה בעיקר עם הפועל תל אביב, ייאמן את קבוצת הנערים של המועדון מוולפסון, וכעת הודיע באופן רשמי על פרישה ביל 32 בלבד. דמארי רשם 160 הופעות במדי הפועל תל אביב בכל המסגרות, כבש 71 שערים והפך ליקיר האוהדים.

"לאחר הפציעה בעונה שעברה, הבנתי שכבר לא אצליח לחזור ליכולת שלי", כתב דמארי באינסטגרם. "הראש רוצה, אך הגוף מסרב לבצע את הפעולות כמו פעם. באמת שרציתי, האמנתי וגם ניסיתי בכל כוחי". החלוץ הפורש התייחס לקריירה שלו עם התייחסות מיוחדת להפועל תל אביב: "לא מעט שערים, גם שערים חשובים בנבחרת ישראל, שיחקתי באוסטריה, גרמניה וארה"ב וזכיתי להכיר אנשים מדהימים ובחברים לכל החיים. אבל תמיד היה מקום בליבי לקבוצה שהייתה בשבילי הבית, הפועל תל אביב. אמנם לא גדלתי בהפועל אך החיבור ביני ובין המועדון, ובראש הראשונה הקהל, היה מיידי".

דמארי התייחס לפרק הבא בחייו: "היום אני מתחיל את פרק ב' שלי, אימון במחלקת הנוער של המועדון שאני כל כך אוהב - ואנסה לתרום לדור הצעיר מהניסיון המקצועי שלי ואולי, מי יודע, גם לעזור להם להגיע למקומות שרציתי להגיע - ולא הצלחתי".

לבסוף, סיכם דמארי: "לסיום, ברצוני להודות למשפחה שלי. הוריי, אשתי היקרה, הילדים, שליוו אותי לכל מקום בעולם, נתנו לי את הכוח לקום בבוקר לאימון ולהמשיך להתמיד בספורט שעיצב אותי כאדם. אני רוצה להודות למאמנים, השחקנים שחלקתי איתם חדר הלבשה, החברים שאספתי בדרך ולכל מי שליווה ותמך, נתראה בקרוב שוב על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully