וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת תיפגש עם הצוות ותכריע לגבי ז'וזואה, בנדו עוזר מאמן

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 14:41

הבעלים תיפגש עם רוני לוי, אליניב ברדה וגיא פרימור המנכ"ל כדי לקבל החלטה לגבי הקשר הפרובלמטי שמחזיק בחוזה של 400 אלף יורו לעונה הבאה. אם יוחלט להחזירו, הפורטוגלי יצטרך לחתום על נספח משמעת. עומרי גלזר במגעים מתקדמים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בנדו חתם

הפועל באר שבע תפתח את אימוניה ביום ראשון הקרוב והשאלה המרכזית במועדון היא האם ז'וזואה ינחת בארץ וימשיך בקבוצה. כזכור, פירסמנו כאן, שהקשר הפורטוגלי הודיע במהלך הפגרה שהוא מתכוון לשוב לישראל על פי החוזה עליו הוא חתם לעונה הבאה וזאת אחרי שהיה נדמה במועדון שהוא בעצמו לא רוצה לשוב לישראל.

מדובר בחוזה בגובה של 400 אלף יורו נטו ואי אפשר להיפטר ממנו בקלות. אלא שיש גם את הצד של הפועל באר שבע והקובעת היחידה בנושא היא הבעלים אלונה ברקת. אף שנכתב בימים האחרונים שהפועל באר שבע מנהלת מגעים עם סוכנו של ז'וזואה להתרת החוזה, הדברים עדיין רחוקים מלהיות ברורים.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע מול בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יישאר למרות הכול? ז'וזואה/דני מרון

ברקת, ששבה מחופשה קצרה ביוון, תכנס את הצוות שלה ובתוכו המנהל המקצועי אליניב ברדה, המאמן רוני לוי והמנכ"ל גיא פרימור ורק לאחר דיון מעמיק בין כולם, תקבל הבעלים את ההחלטה בנוגע לעתיד הקשר שהיה מעורב בעונה שעברה בשלל אירועים פרובלמטיים ובעיות משמעת.

במידה שיוחלט להחזיר את ז'וזואה, הוא יצטרך לחתום על נספח משמעת בחוזהו שלא קיים כעת. במועדון מסכימים כרגע על דבר אחד לפחות, אם השחקן יקבל צ'אנס להישאר תהיה לו רק עוד הזדמנות אחת להפר משמעת. מה שהיה בעונה שעברה לא יחזור וכמות האירועים בהם היה מעורב היא לא משהו שאפשר להתמודד איתו גם בעונה הקרובה. לכולם ברור כי אם ז'וזואה חוזר, הוא לא יוכל לעבור עוד עבירת משמעת אחת בפרופיל העבירות בהן היה מעורב לאורך העונה שעברה.

אגב, גם אם אליניב ברדה ורוני לוי גורסים שאין מקום לתת לז'וזואה צ'אנס נוסף, הם לא מתכוונים להעמיד את זה כתנאי מול ברקת, אלא לתת לה להחליט וכל מה שהיא תקבע בסופו של דבר אחרי שתשמע אותם, יהיה מקובל עליהם והם יתמודדו עם זה.

בתוך כך, עומרי גלזר נמצא במגעים מתקדמים עם הפועל באר שבע. למרות שקיבל הצעה להמשיך כשוער שני במכבי חיפה, השוער בן ה-25 הסביר לסביבתו שהוא נוטה לבחור בקבוצה מבירת הנגב, שם הוא מרגיש שיוכל להתמודד על תפקיד השוער הראשון.

עוד בוואלה!

רביעי בהגרלת הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב ובאר שבע מדורגות, אשדוד זקוקה לטיפת מזל

לכתבה המלאה
אריק בנדו עוזר מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוכים הבאים. בנדו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אריק בנדו חתם כעוזרו של רוני לוי. בנדו אמר לאתר הרשמי של הפועל באר שבע: "אני מאוד שמח להגיע לבאר שבע ומודה על האמון שניתן בי. מחכה בקוצר רוח לפתוח את האימונים בתחילת השבוע הבא".

המנהל המקצועי, אליניב ברדה: "אני שמח על הצטרפותו של אריק לצוות המקצועי שלנו. שיחקנו יחד כאשר הוא היה הקפטן שלי ואני בטוח שהוא יעזור לנו לעמוד במטרות".

מאמן הקבוצה, רוני לוי: "כשחקן, אריק היה מודל לחיקוי והערצה. אריק הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה ואני שמח על הצטרפותו למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully