וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין מתעקשים: "בירם כיאל יישאר גם בעונה הבאה"

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 20:25

לאחר הפרסומים לפיהם הקבוצה מהמגזר הסכימה לשחרר את הקשר הוותיק לבאר שבע, יצאה הכחשה מטעמה. קנדיל סיכם לעונה נוספת

בני סכנין הודיעה הערב (שני) כי בירם כיאל לא הולך לשום מקום. הקשר הוותיק, שפורסם מוקדם יותר כי נמצא קרוב לסיכום בהפועל באר שבע, אך במועדון הצפוני מכחישים. "בירם כיאל, שחקנה של בני סכנין, נמצא בלב ההכנות לעונה הבאה. הוא ימשיך עם קבוצתו הנוכחית ובעזרת השם לעוד מספר שנים. המועדון לא ישחרר את בירם, ללא קשר לכל סכום אשר יוצע".

מוקדם יותר, פורסם כי בין סכנין ובאר שבע יש התקדמות משמעותית כאשר סכום המכירה צפוי לעמוד על 500 אלף שקלים. "הנהלת בני סכנין נתנה את הסכמתה לשחרורו של שחקנה בירם כיאל להפועל באר שבע כאשר הסכמה זו הותנתה בסכום של 500 אלף שקל, אשר תתחייב בהם הפועל באר שבע ויועברו עד היום למועדון", אמרו בסכנין. "טרם נתקבלה תגובה בנדון. גם שחרורו והעברתו של איהאב גנאים טרם הושלמה".

יש לציין שבבאר שבבאר שבע עדיין לא אישרו את המתווה ובמועדון מתלבטים האם להשקיע כסף בהעברת הקשר הוותיק. כך או כך, הכדור כרגע נמצא אצל הקבוצה מבירת הנגב, שכן כיאל מעוניין במעבר וגם סכנין מסכימה.

שחקן בני סכנין בירם כיאל. אודי ציטיאט
סכנין תערים קשיים על המעבר לבאר שבע? כיאל/אודי ציטיאט

בסכנין רצו מאוד להשאיר את כיאל, אך במועדון הסבירו שאינם רוצים להשאיר את כיאל בכוח והקשר הוותיק רוצה לעבור לקבוצה שמכוונת להתמודדות על תארים. בבאר שבע רוצים גם את איהאב גנאים ואם אכן שני השחקנים יעזבו, בסכנין יצרפו שני שחקנים נוספים בנוסף לניר לקס כשגם מועמדים זרים נבחנים. במקביל, בקבוצה עוסקים במגעים עם מחמוד קנדיל בניסיון להשאיר את השוער הוותיק עונה נוספת בין הקורות. מי שעשוי לעזוב הוא עלי עוסמאן הוותיק, שמבוקש בלא מעט קבוצות בליגה הלאומית.

בתוך כך, השוער מחמוד קנדיל ובני סכנין סיכמו לעונה נוספת. קנדיל, ששיחק במועדון מאז 2008 ימשיך לעונה מספר 14 במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully