וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנדו על סף סיכום כעוזרו של רוני לוי בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 9:30

בלם העבר בדרך חזרה לליגת העל אחרי כ-5 שנים. בשל "סעיף הקורונה": מבוי סתום במשא ומתן בין שון גולדברג למועדון

אריק בנדו על סף סיכום כעוזרו של רוני לוי בהפועל באר שבע. בלם העבר האגדי ששיחק עם לוי במכבי חיפה, צפוי להתמנות לתפקיד ולמעשה לחזור לליגת העל לראשונה מאז פוטר מבני יהודה באוקטובר 2016. בנדו, 47, שכשחקן לבש את מדי נבחרת ישראל 94 פעמים וזכה ב-9 אליפויות, אימן בעבר את מכבי חיפה ובני יהודה בליגת העל ואת הפועל רמת גן בליגה הלאומית. בעונת 2018/19 שימש כמאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה.

מאמן הפועל רמת גן אריק בנאדו. קובי אליהו
שיחק עם רוני לוי במכבי חיפה הגדולה של שנות ה-90. בנדו/קובי אליהו

בינתיים מבוי סתום במשא ומתן בין הפועל באר שבע למגן השמאלי שון גולדברג משום שזה מסרב להכניס לחוזהו סעיף שמאפשר לקבוצה לבטל את החוזה מולו אם הקורונה חוזרת והליגה נעצרת ל-120 יום. מדובר בסעיף שמוכנס לכל החוזים החדשים ושיאפשר לקבוצה להתמודד עם הפסקת הכדורגל לתקופה ממושכת.

גולדברג, שמתוכנן להיות המגן השמאלי הפותח בעונה הבאה אחרי החתמת אביב סולומון אתמול (רביעי), מסרב לסעיף הנ"ל ואם לא יימצא פיתרון, לא ברור האם הוא ישאר בקבוצה. רוני לוי מחזיק מהשחקן ורוצה שהוא ימשיך, כך שהפלונטר הזה צריך להיפתר לטובת שני הצדדים. בהפועל באר שבע לא מבינים את ההתעקשות של גולדברג שכן גם בתקופת השיא של הקורונה, לא הופסקה הליגה ל-120 יום.

בתוך כך, במשא ומתן מול סינטיאהו סלליך אין כלל התקדמות. הפועל באר שבע לא דיברה עליו השבוע עם סוכנו גלעד קצב ובשלב הזה המרחק בין שחקן הכנף לבין הקבוצה מבירת הנגב גדול.

אחרי ההודעות הרשמיות על אביב סולומון ואיאד אבו עביד, אמורים בבאר שבע להחתים גם את רועי גורדנה שלקח יומיים פסק זמן מאחר שאשתו ילדה והיום הוא אמור להתפנות לבדיקות רפואיות וחתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully