וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "ארווין קומאן יודע שיהיה לו מאתגר, מסגרת התקציב תהיה מצומצמת"

יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר אמר ל-103FM: "הבעיה הכי גדולה - הקבוצה פחות מעניינת כרגע. כנראה שעידן ורד לא רצה לפספס הזדמנויות מקבוצות אחרות"

איציק קורנפיין, יושב ראש בית"ר ירושלים לשעבר, התראיין הערב (רביעי) לרדיו 103FM ודיבר בין היתר על מינויו של ארווין קומאן. "לפי מה שאני מבין, לא רוצים לקבל החלטות בנוגע לסגל עד שהוא יגיע, כנראה שהשחקנים שהלכו לא היו מקבלים הצעה להישאר בכל מקרה", אמר שוער העבר. "אני חושב שקומאן יבוא למקום שהוא יודע שיהיה מאתגר, כי העונה הייתה לא טובה ומסגרת התקציב תהיה מצומצמת. הוא יצטרך לעבוד קשה ואולי להביא שחקנים שהוא מכיר, וכמובן לעבוד עם השחקנים הישראלים שיש פה".

על עזיבתו של עידן ורד אמר קורנפיין: "חוגג אמר שהוא רוצה את עידן ורד ושחקנים עם מחויבות כמו שלו, לכן הוא תכנן לשבת איתו. משום מה זה לא נעשה, ויכול להיות שעידן לא רצה לפספס הזדמנויות מקבוצות אחרות או להרגיש לא בנוח עם סוג כזה של התנהלות, והודיע בעצמו על עזיבה. מאחר ומדובר בשחקן ששיחק המון שנים בירושלים, עם סוג כזה של שחקנים, גם אם אין אפשרות להציע הצעה, צריך לנהל תקשורת פתוחה".

קורנפיין הוסיף ואמר: "בית"ר חשובה לי מאוד ולירושלים כעיר. הבעיה הגדולה ביותר שהיא נמצאת בה כרגע - היא פחות מעניינת, בטח כשמדברים על קבוצות שרוצות להגיע לאירופה, וסביר להניח שגם בשנה הבאה היא לא תתחרה על תארים. ככל השנים עוברות, אנו רואים ביציעים שכמות הקהל הולכת ופוחתת, אני לא אומר שאני חושש כי בית"ר היא מועדון חזק עם הרבה היסטוריה ועוצמה, אבל היא נמצאת בעונה פחות טובה. צריכים לעבוד קשה ולהיות אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully