וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב משבחים את ווילבקין: "הוא חי מהדברים האלה". קלויארו עשוי להמשיך

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 7:06

הכוכב של הצהובים הצטיין נגד גלבוע/גליל אחרי טראש טוק עם ג'ו תומאסון: "הוא חשף את עצמו". הפורוורד ששוב בלט מחזיק בחוזה ומעמדו התחזק: "הוא כמו עוף החול". בקבוצה רוצים לגמור את הסדרה בגן נר, ג'ונס: "זה יהיה משחק קשה מאוד"

מכבי תל אביב רחוקה ניצחון אחד בלבד מתואר אליפות 55 ורביעי ברציפות אחרי שאמש (שלישי) גברו הצהובים 74:83 על הפועל גלבוע/גליל במשחק הראשון בסדרת הגמר לעונת 2020/21. הקבוצה של יאניס ספרופולוס תנסה לזכות באליפות כבר מחר (21:00) בגן נר ולהימנע ממשחק הכרעה ביום חמישי בהיכל מנורה מבטחים.

הצהובים הגיעו למשחק חדים מאוד, עלו ליתרון 4:15 בפתיחה, ובכל פתיחת רבע יצרו הפרש דו ספרתי. למעשה ב-5 הדקות הראשונות של כל רבע הוליכה מכבי בהפרש מצמטבר של 18 נקודות, אך נתנה לגלבוע לשוב למשחק פעם אחרי פעם, כשהאדומים מתקרבים עד ל-4 נקודות, אך לא יותר מכך.

"הם קבוצה טובה, אי אפשר לצפות מהם לקבל אגרופים וליפול. בכל פעם שהם רצו עשינו עצירות טובות והצלחנו לגמור את המשחק", אמר כריס ג'ונס על כך שהיריבה שלהם לא נשברה וגם אנטה ז'יז'יץ' חילק מחמאות לאדומים: "זה גמר ויש להם מוטיבציה, אף אחד לא יוותר. שלטנו במשחק מהשנייה הראשונה. עצרנו אותם במשחק המעבר, את ריבאונד ההתקפה, אבל בשתי שלשות הם יודעים לחזור. בכל המשחק היתרון שלנו היה מבטיח, עשינו עבודה טובה".

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. דני מרון
לקח את המשחק באופן אישי. ווילבקין/דני מרון

הגיבור של מכבי במשחק היה סקוטי ווילבקין. הגארד שהגיע למשחק אחרי התחלה לא מספיק טובה של הפלייאוף קלע רק 7 נקודות באחוזים לא טובים במחצית הראשונה, אלא שבמחצית השנייה הוא השתלט על המשחק קלע 19 מ-41 הנקודות של קבוצתו, כשהוא בעיקר זורק לסל ומוסר אסיסט אחד בסך הכל.

ווילבקין לקח את המשחק באופן אישי, ובדקות מסוימות ניהל טראש טוק עם ג'ו תומאסון מגלבוע. "מה שתומאסון לא הבין, זה שסקוטי חי על הדברים האלה", אמר אחד מחבריו של ווילבקין בצהוב, "רק תן לו את הניצוץ, תחשוף את עצמך, והוא יכה בך".

מלבד ווילבקין רשם אנג'לו קלויארו משחק נהדר עם 16 נקודות, כולל 4 שלשות, שיא עבורו במדים הצהובים. קלויארו רשם משחק שני טוב בפלייאוף, אחרי שהצטיין גם נגד הפועל באר שבע בחוץ. "הוא בהחלט מופיע ברמה הגבוהה ביותר שלו בתקופה האחרונה", פרגנו אנשי הקבוצה לפורוורד.

לקלויארו יש חוזה לעונה נוספת במכבי, אך עד לפני מספר שבועות היה נראה כי הקבוצה תשאף להגיע איתו להבנות על פיצוי מוסכם ושחרור כששמו אף הועלה כמועמד לחזק קבוצות ביבשת. היכולת לאחרונה גורמת שוב לחיזוק מעמדו, וגורמים שונים בתוך המערכת כבר מספרים כי יופתעו אם יעזוב. "הוא כמו עוף החול", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "כל פעם שאתה חושב שהוא נגמר, הוא שוב מרים את עצמו מחדש. יאניס מת עליו, יש סיכוי לא רע שנראה אותו ממשיך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו מול שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. דני מרון
יסגרו את הסדרה בחוץ? ג'ונס מול יפתח זיו/דני מרון

למרות היתרון בסדרה, במכבי תל אביב לא ממהרים לחגוג אליפות ויודעים כי בשתי הסדרות הקודמות התקשו מאוד במשחק השני עד שהשיגו ניצחון בנקודה אחת בלבד. "אנחנו יכולים לסגור את זה ביום רביעי, אנחנו משחקים די טוב. צריכים לבוא במשחק הבא כמו במשחק הזה", אמר אנטה ז'יז'יץ', "להיות מרוכזים מהפתיחה, לשחק יותר חזק מהם, רק ככה אפשר לנצח אותם. זה סגנון שונה של משחק, הגמר הוא שונה. הפסדנו להם במהלך העונה אבל עכשיו זה שונה, אנחנו מוכנים ב-100 אחוז למשחק, זה שונה לחלוטין".

כריס ג'ונס הוסיף ואמר: "אנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה בחוץ, אבל אני אקנה את התוצאה מהמשחק השני בשתי הסדרות הקודמות. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בריבאונד ההגנה, לעזור אחד לשני, עשינו עבודה טובה בלשמור על הכדור, אם נעשה את זה גם במשחק הבא, ניתן לעצמנו סיכוי טוב לנצח את המשחק".

אחד מאנשי הקבוצה הוסיף כי: "אנחנו יודעים שגלבוע תתנפל עלינו מהפתיחה. נצטרך להיות מרוכזים ומפוקסים ונוכל לחגוג כבר ברביעי בלילה".

מכבי תערוך היום אימון בשעות אחר הצהריים באולמה הביתי ולאחר מכן תצא למלון בצפון הארץ, כשהם יערכו אימון קליעות בגן נר בבוקר המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully