וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין עוקץ את תומאסון: "יש שחקנים שהסגנון שלהם זה לדבר"

14.6.2021 / 23:12

גארד מכבי תל אביב שכיכב ב-74:83 של הצהובים על גלבוע בגמר הפלייאוף התייחס לטראש טוק של רכז היריבה: "אין לי בעיה עם זה". יפתח זיו: "אם הם לא יתנו כבוד, גם אנחנו לא ניתן כבוד"

לא מעט חיוכים נרשמו הערב (שני) במכבי תל אביב לאחר שהצהובים גברו 74:83 על הפועל גלבוע/גליל במשחק מספר 1 בסדרת גמר הפלייאוף. האלופה פתחה טוב את המשחק וברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. האורחת הצליחה לצמק את הפער בכל פעם שיריבתה ברחה, אך לא הצליחה להשלים את הקאמבק. סקוטי ווילבקין הוליך את קלעי המנצחת עם 24 נקודות וסלים חשובים, כשאנג'לו קלויארו היה נהדר גם הוא עם 16. ג'הייבה פלויד בלט אצל המפסידה, אך לא הצליחה למנוע הפסד.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "שיחקנו התקפות טובות וחכמות, הנענו את הכדור, הצגנו משחק בוגר בשני צדי המגרש. באנו עם המנטליות הנכונה, ועם הניסיון שלנו דאגנו לכך שהמשחק לא ייצא מכלל שליטה. יצרנו הרבה זריקות פתוחות. אסור לנו להירגע, ניצחנו היום ואנחנו נצטרך להילחם גם במשחק הבא".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון. דני מרון
הטראש טוק בין ווילבקין לבין תומאסון בסיום/דני מרון

סקוטי ווילבקין: "זו הייתה שנה ארוכה, אני פשוט שמח להיות בגמר - בשביל זה עבדנו כל השנה. מבחינה קבוצתית שיחקנו טוב מאוד, הגבלנו את משחק המעבר שלהם והצגנו הגנה טובה. משחק מספר 2 הולך להיות קשה, אנחנו יודעים שהם הולכים לשחק טוב יותר בבית, אז נצטרך לשמור על הריכוז ולהיצמד לתכנית המשחק". על הטראש טוק עם ג'ו תומאסון: "יש שחקנים שהסגנון שלהם זה לדבר, אין לי בעיה עם זה".

אנג'לו קלויארו: "הנענו את הכדור כמו שצריך ומצאנו אחד את השני לזריקות פנויות. גלבוע קבוצה טובה מאוד, ידענו שהם יהיו אגרסיבים ושאנחנו נצטרך להציג קשיחות וזה מה שעשינו היום. יש להם פורוורדים טובים וגארדים טובים - זו קבוצה קשוחה. זה היה מדהים לשחק בפני אולם מלא הערב, זה לא קרה מאז העונה שעברה. אלה האוהדים הכי טובים בעולם. סקוטי ווילבקין הוא שחקן ענק והוא עושה את המהלכים הגדולים האלה".

מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון. דני מרון
אבישי גורדון/דני מרון

מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון: "נפלנו בכמה דברים מרכזיים, בעיקר בריבאונד ההתקפה, גם בהגנה. במשחק מספר 2 נצטרך להביא הרבה יותר אגרסיביות - בטח מול סקוטי ווילבקין. יש לנו הרבה כלים כדי לעצור אותו, נמצא אחד. הנתון שמדאיג אותי שהלכנו רק שמונה פעמים לקו. היה חסר לנו טיפה יותר ריכוז, הייתה איזו שריקה שיכולנו לקבל, אבל אני לא מתעסק בשופטים. יכול להיות שהתרגשנו מגודל המעמד, זה הגיוני - ממשיכים למשחק הבא".

רכז הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו: "אני חושב שבחצי הראשון לא שיחקנו טוב, אבל גם הם לא היו טובים. ספגנו המון נקודות מריבאונד ההתקפה, וזה פגע בנו מאוד. נפלנו בדברים שקשורים ליכולת בכדורסל ונצטרך ללמוד מזה בווידאו. לא יודע אם להגיד שקשה לי עם השמירות הכפולות של מכבי תל אביב, אני צריך לדעת להתמודד עם זה. יש מהלכים שהם עשו מאוד טוב. אמרתי לכריס ג'ונס בסוף המשחק שאם הוא לא יכבד אותנו, אז אנחנו לא נכבד אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully