וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גברה 74:83 על גלבוע/גליל בפתיחת גמר הפלייאוף

האלופה ברחה ליתרון דו ספרתי כבר בפתיחת המשחק, ולמרות ניסיונות קאמבק מצד הקבוצה של אבישי גורדון עלתה ל-0:1 בסדרה הודות להופעה נהדרת של סקוטי ווילבקין (24) ואנג'לו קלויארו (16). ג'הייבה פלויד (17) בלט בשורות המפסידה, שתקווה להשוות במשחק מספר 2

מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) ברגל ימין את סדרת גמר הפלייאוף עם 74:83 על הפועל גלבוע/גליל ועלתה ל-0:1. הקבוצה של יאניס ספרופולוס עלתה חדה החל מהרגע הראשון וברחה מהר מאוד ליתרון דו ספרתי. האורחת מהעמק לא ויתרה והורידה את ההפרש בכל פעם שהאלופה ברחה, אך לא הצליחה ליטול את ההובלה.

אנג'לו קלויארו היה האיש של הצהובים במחצית הראשונה כשקלע ארבע שלשות - הכי הרבה שלו מאז הגיע למכבי תל אביב. עם זאת, המצטיין בסופו של דבר היה סקוטי ווילבקין, שבדקות ההכרעה קלע את הסלים החשובים שבסופו של דבר הטו את הכף לצד הצהוב. ג'הייבה פלויד בלט בשורות המפסידה, אך זה לא הספיק וגלבוע תקווה להשוות את הסדרה במשחק מספר 2 שייערך באולמה.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 24 נקודות (8 מ-18 מהשדה), אנג'לו קלויארו 16, אנטה ז'יז'יץ' 11 ו-9 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 9, עומרי כספי 8 ו-7 ריבאונדים, כריס ג'ונס 8, יובל זוסמן 4, אותלו האנטר 3 ו-8 ריבאונדים. עוז בלייזר (09:49 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'הייבה פלויד 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, יפתח זיו 13 ו-6 ריבאונדים, אייזאה קאזינס 12, קרי בלקשיר 10, ג'ו תומאסון 9 ו-5 ריבאונדים, נתנאל ארצי 8, גיל בני 3, בניה סרור 2. עמית גרשון (06:22 דקות) ויותם חנוכי (12:47) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון. דני מרון
הצהובים שלטו במשחק והוליכו לכל אורכו. כספי מול תומאסון/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר מול שחקן הפועל גלבוע/גליל יותם חנוכי. דני מרון
הצהובים שולטים בריבאונד ההתקפה. האנטר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה בסערה ועלתה ל-0:7 מהיר בהובלת סקוטי ווילבקין. פלויד קלע ארבע נקודות רצופותף אך הצהובים ברחו ל-4:13 וגרמו לאבישי גורדון להזעיק פסק זמן. יפתח זיו ונתנאל ארצי הורידו את יתרון היריבה למינוס שש. הצהובים העלו שוב את ההפרש, הפעם ל-11:20, אך שוב גלבוע חזרה. 15:21 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

ג'ון דיברתולומאו עלה לוהט וקלע שתי שלשות בפתיחת הרבע השני. הצהובים רצו 2:8 ושבו ליתרון דו ספרתי. אנג'לו קלויארו קלע ארבע שלשות במחצית הראשונה, וקבע שיא אישי בכמות שלשות למשחק במדי הצהובים. ג'ו תומאסון איפס כוונות לקראת ההפסקה והוריד את גלבוע בפיגור שש בלבד. 36:42 למכבי תל אביב במחצית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון. דני מרון
הרים את הרמה לקראת המחצית, אך קבוצתו הפסידה. תומאסון/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם אנג'לו קלויארו. דני מרון
שני המצטיינים של הצהובים. ווילבקין וקלויארו/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון. דני מרון
קצת טראש טוק בסיום. ווילבקין מול תומאסון/דני מרון

רבע 3:

היתרון הצהוב חזר לדו ספרתי, הרבה הודות ליכולת טובה מצד ווילבקין ובעיקר מצדו של קלויארו. בלאקשייר ותומאסון המשיכו להשאיר את האורחת קרובה, כשנקודות מתחת לסל של הפורוורד קבעו 57:50 לרעת גלבוע, וזו גם הייתה התוצאה לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

כבכל תחילת רבע במשחק הזה, הצהובים - בראשות ווילבקין ודיברתולומאו - השיבו את ההפרש הצהוב לדו ספרתי. האורחת שוב לא ויתרה ורצה 4:11, והפער ירד למינוס שבע. שלוש וחצי דקות לסיום, קבר סקוטי ווילבקין שלשה חשובה, שקבעה 63:73 לזכות האלופה. יפתח זיו העניק מעט תקווה לשחקנים של אבישי גורדון, עם שלשה חשובה שקבעה 68:75 לצהובים, דקה וחצי לסיום. גלבוע לא הצליחה לצמק מעבר, ובסיום ניצחון למכבי תל אביב במשחק הראשון בסדרה, 74:83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully